بسیج امکانات و کارکنان بانک ملی ایران در خدمت به زائران اربعین در صدر اخبار هفته

در هفته ای که گذشت،ارائه ارز اربعین به زائران حرم اباعبدالله الحسین(ع) ، همایش بررسی عملکرد شش ماه ابتدای سال 1397 واحدهای این بانک برگزار شد و نتایج بیست و پنجمین جشنواره ورزشی کارکنان بانک ملی ایران در صدر اخبار هفته بود.

  • ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ ۰۸:۰۱:۰۰
  • 2256

/اخبار اربعین/

تمهیدات بانک مرکزی برای زائران اربعین حسینی

به منظور تسریع در زیارت حضرت اباعبداله الحسین (ع) در ایام اربعین حسینی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از طریق بانک ملی ایران تمهیداتی را فراهم کرده تا زائران بتوانند مبلغ 100 هزار دینار عراق را با نرخ هر دینار 96 ریال خریداری کرده و با پرداخت معادل ریالی آن اسکناس دینار را در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و در 3 نقطه مرزی مهران، چذابه و شلمچه (50 نقطه در داخل کشور عراق) تحویل بگیرند.

زائران می‌توانند با مراجعه به سایت بانک ملی ایران به آدرس www.bmi.ir در این خصوص اقدامات لازم به عمل آورند.

لازم به ذکر است برای این منظور نیازی به مراجعه به هیچ یک از شعب بانک ملی ایران نبوده و از زائرین محترم درخواست می‌گردد از مراجعه مستقیم به شعب این بانک خودداری کرده و صرفاً به سایت فوق الذکر مراجعه نمایند.

 

اطلاعیه بانک ملی ایران در خصوص نحوه خرید ارز توسط زائران اربعین

متعاقب اعلام بانک مرکزی مبنی بر فروش ارز دینار عراق به زائران اربعین حسینی، روابط عمومی بانک ملی ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد، زائران اربعین حسینی که مراحل دریافت ویزای خود را از طریق سامانه سماح به آدرس https://samah.haj.ir انجام داده‌اند، می‌توانند نسبت به خرید ارز دینار از طریق پیام رسان بله و دریافت آن در کشور عراق اقدام کنند.

بر اساس این گزارش زائران اربعین حسینی لازم است پس از نصب پیام رسان بله و استفاده از بات (بازوی)  dinarpaybot نسبت به انجام فرآیند خرید ارز خود اقدام کنند.

قابل ذکر است زائران اربعین حسینی پس از تکمیل فرآیند خرید ارز خود در بات مربوطه در پیام رسان بله و پرداخت معادل ریالی در نظر گرفته شده یک شناسه و رسید دریافت می‌کنند که می‌توانند با در دست داشتن این رسید پس از عبور از مبادی ورودی کشور عراق در مرز مهران،‌ شلمچه، چذابه به کارگزاری‌های بانک ملی ایران در این مناطق و شهرهای نجف،‌ کربلا و کاظمین مراجعه کرده و نسبت به دریافت ارز خریداری شده (دینار عراق)، اقدام کنند.

برای خرید ارز باید مشخصات دقیق زائر اعم از کد ملی و شماره گذرنامه ثبت شود و ارز خریداری شده صرفا به فرد زائر تحویل داده خواهد شد.

برای تحویل گرفتن ارز ارائه رسید،‌ اصل گذرنامه و حضور شخص زائر ضروری است و هر زائر تنها یک بار قادر به خرید ارز از این طریق خواهد بود.

 

 

تحویل ارز اربعین به 44 هزار نفر از زائران تا شب گذشته

از آغاز زمان ثبت نام خرید ارز اربعین در پیام رسان بله تا روز سه شنبه اول آبان، هفت هزار نفر از زائران ارز خود را دریافت کرده اند. این تعداد تا شب چهارشنبه دوم آبان به 44 هزار نفر افزایش یافت.

با افزایش تعداد باجه ها در خاک عراق و روان سازی روند تحویل ارز،تعداد زائرانی که موفق به دریافت ارز اربعین شده اند، با سرعت بیشتری نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته است.

 

تشریح آخرین وضعیت پرداخت ارز اربعین توسط عضو هیات مدیره بانک ملی ایران

تشریح آخرین وضعیت پرداخت ارز اربعین توسط عضو هیات مدیره بانک ملی ایران عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران آخرین وضعیت تحویل ارز اربعین به زائران در نقاط مرزی را تشریح کرد.

مسعود خاتونی با بیان اینکه تحویل ارز اربعین در نقاط مرزی در حال انجام است،گفت: اکنون سه هزار نفر در مرز مهران در حال دریافت ارزهای خود از 20 باجه مستقر در این نقطه مرزی هستند.

وی با عنوان اینکه زائران عزیز بابت دریافت ارز خود نگران نباشند به شرایط آب و هوایی و بارندگی شدید شب گذشته در مرز مهران اشاره کرد و گفت: در فاصله کوتاهی زیرساخت های لازم در مرز مهران برای پرداخت ارز به زائران فراهم شد ولی ‌طوفان و بارندگی شدید شب گذشته در مرز مهران موجب خارج شدن برخی زیرساخت ها از سرویس شد . از طرفی اختلال در ورودی های مرز مهران به خاطر شرایط جوی باعث شد امروز مراجعه انبوه برای دریافت ارز در این نقطه صورت گیرد و کاری که در حالت طبیعی می توانست در فاصله زمانی 7 تا 8 ساعته انجام شود، در زمان محدود تری باید انجام می شد هرچند در حال حاضر در مرز مهران امور پرداخت ارز زائران در حال انجام است.

خاتونی افزود : محل استقرار و افزایش تعداد باجه های تحویل ارز باید با مجوز طرف عراقی صورت گیرد و این بانک در مجموع حدود 250 باجه برای تحویل ارز و خدمت رسانی به زائران در کشور عراق مستقر کرده است .

وی به شرایط پرداخت ارز اربعین در مرز شلمچه اشاره کرد و گفت:همکاران بانک ملی ایران و طرف عراقی با سرعت در حال آماده سازی زیرساخت های لازم برای ارایه سرویس به زائران محترم در این نقطه هستند.

خاتونی گفت:بر اساس پیش بینی ها، بیش از 60 درصد زائران در سامانه خرید ارز اربعین، فردا و پس فردا را برای دریافت ارز خود از مرز مهران و حدود 40 در صد ،امروز را اعلام کرده بودند.

این عضو هیات مدیره بانک ملی ایران عنوان کرد: در مرز چذابه نیز با وجود اینکه زیرساخت های فنی و باجه های تحویل ارز از سوی این بانک فراهم شده است اما مجوز استقرار باجه ها هنوز از سوی مقامات عراقی صادر نشده و مسئولان بانک در حال رایزنی در این خصوص هستند.

وی با بیان اینکه از زمان آغاز ثبت نام خرید ارز اربعین در پیام رسان بله تا ساعت 18 امروز تعداد 99 هزار و 938 نفر ثبت نام کرده اند و پیش بینی ها برای تامین ارز با برنامه ریزی و مدیریت مناسب همکارانمان در بانک مرکزی و به عاملیت بانک ملی ایران صورت گرفته است، اضافه کرد: تا ساعت هشت صبح امروز، 500 نفر و تا ساعت 18 امروز حدود شش هزار نفر ارز اربعین خود را دریافت کرده اند.

خاتونی بیان کرد: ایجاد بازوی خرید ارز اربعین در پیام رسان بله در کوتاه ترین زمان ممکن، اقدام ویژه ای برای تسهیل خدمت رسانی به زائران بوده است که ثبت نام جهت دریافت ارز را بسیار کوتاه و آسان می کند. این سامانه از زمان آغاز عملیات خود ، کمتر از یک درصد خطای فنی و کاربری داشته و از پایداری 99 درصدی برخوردار بوده است.

معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران ابراز امیدواری کرد از فردا شرایط عادی تحویل ارز در مناطق مرزی مذکور برقرار شود.

 

استقرار موکب درمانی بیمارستان بانک ملّی ایران در مسیر زائران اربعین

موکب امام خمینی (ره) متشکل از گروه درمانی بیمارستان بانک ملّی ایران در مسیر زائران اربعین حسینی (ع) مستقر شد.

ارائه خدمات درمانی شبانه روزی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) با 30 نفر کادر پزشکی و پرستاری طی مدت دو هفته، برنامه اصلی این موکب است.

موکب درمانی بیمارستان بانک ملی ایران در طریق الحسین (ع) عمود 202 برپاست. ارائه خدمات در این موکب رایگان است و منابع آن از محل هزینه شخصی کارکنان بانک به ویژه کارکنان بیمارستان و پزشکان تامین شده است.

 

کانال اطلاع رسانی خرید ارز اربعین در "بله" راه اندازی شد

با هدف پاسخگویی به نیازهای روز زائران حرم اباعبدالله الحسین(ع)، کانال اطلاع رسانی خرید ارز اربعین در پیام رسان "بله"،راه اندازی شد.

در این کانال جدیدترین اخبار،اطلاعات،گزارش های تصویری و آموزشی مربوط به امور زائران و نحوه خرید ارز اربعین به اطلاع هموطنان عزیز می رسد.

زائران ارجمند می توانند مطالب کانال اطلاع رسانی خرید ارز اربعین  را از طریق آدرس bmidinarpay  دنبال کنند و از آخرین اطلاعات مربوطه مطلع شوند.

 

تغییر شرایط تحویل ارز اربعین در مرز مهران

به منظور تسهیل و تسریع امور دریافت ارز زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع)، نحوه تحویل ارز زائران تغییر کرد.

جهت رفاه حال بیشتر زائران و کاهش ازدحام در صف تحویل ارز، متقاضیان دریافت ارز اربعین در مرز مهران که به صورت گروهی سفر کرده اند، می توانند از طریق یک نماینده ارز اعضای گروه را دریافت کنند.

بدین ترتیب دیگر نیازی به حضور تک تک افراد در صف تحویل ارز باجه ها نیست و فقط کافی است گذرنامه ‌ها و رسیدها در اختیار نماینده قرار گرفته و وی به نمایندگی، ارز دیگر اعضای گروه را تحویل بگیرد.

 

زائران عزیز نگران پول واریزی خود نباشند

زائران حرم اباعبدالله الحسین(ع) به هیچ عنوان نگران پول واریزی خود جهت خرید ارز اربعین نباشند.

علی رغم تمامی تلاش های صورت گرفته برای تسهیل امور زائران ارجمند، به جهت شرایط جوی اخیر در مرز مهران و لزوم آماده سازی مجدد زیرساخت های باجه های تحویل ارز در این منطقه و همچنین آماده سازی مرز شلمچه از سویی و مقررات تحویل ارز توسط طرف عراقی از سوی دیگر ازدحام در این محورها وجود داردکه توصیه می شود در صورت ازدحام از سایر باجه های مستقر در مسیر استفاده گردد.باجه های مذکور در ایام بازگشت نیز فعال بوده و امکان دریافت ارز وجود دارد.

بانک ملی ایران برای تحویل ارز به زائران ارجمند، 250 باجه در داخل خاک عراق مستقر کرده است؛ همچنین کارگزاری های مستقر در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و باجه های فردوگاه بغداد و نجف نیز آماده سرویس دهی به زائران گرامی می باشد.

در عین حال در صورتی که زائران حرم اباعبدالله الحسین(ع) به هر علت موفق به دریافت ارز خود نشدند، پول واریزی آنها جهت خرید ارز اربعین عودت خواهد شد.

 

فعال سازی کارگزاری تحویل ارز اربعین پس از مرز شلمچه

به منظور ارتقای خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین، کارگزاری تحویل ارز بانک ملی ایران پس از مرز شلمچه و در خاک عراق فعال شد.

زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) می توانند برای تحویل ارز خود به کارگزاری شلمچه مراجعه کنند که آدرس و کروکی آن به زودی در کانال bmidinarpay و بازوی خرید DinarpayBot به‌روزرسانی می‌شود.

در عین حال تحویل ارز در مرز مهران نیز در حال انجام است و زائران می توانند از 20 باجه مستقر در این مسیر و درمجموع 250 باجه بانک ملی ایران در طول مسیر پیاده روی اربعین در کشور عراق، ارز خود را تحویل بگیرند.

 

بیش از 161 هزار نفر از زائران برای ارز اربعین ثبت نام کرده اند

از آغاز زمان ثبت نام خرید ارز اربعین در پیام رسان بله تا کنون، 161 هزار و 801 نفر از زائران اقدام به خرید ارز خود از طریق سامانه مربوطه در بله کرده اند.

ثبت نام خرید ارز اربعین از بامداد روز شنبه هفته جاری آغاز شده است.زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) که مراحل دریافت ویزای خود را از طریق سامانه سماح انجام داده‌اند، می‌توانند نسبت به خرید ارز دینار از طریق پیام رسان بله و دریافت آن در کشور عراق اقدام کنند.

بانک ملی ایران جهت رفاه حال زائران تعداد 250 باجه تحویل ارز در کشور عراق در نظر گرفته است که زائران عزیز می توانند در صورت شلوغی و یا ازدحام در هر یک از باجه ها، به منطقه دیگر مراجعه و ارز خود را تحویل بگیرند.

زائران عزیز می توانند آدرس، کروکی و میزان ازدحام هر یک از باجه های تحویل ارز را از طریق کانال اطلاع رسانی خرید ارز اربعین در پیام رسان بله به آدرس bmidinarpay دریافت کنند.

 

تقدیر از عملکرد موکب بیمارستان بانک ملی ایران در عراق

مسئول ستاد بازسازی نجف اشرف و مسئول بهداشت و درمان استان نجف از موکب بیمارستان بانک ملی ایران بازدید کردند.

فداکار مسئول ستاد بازسازی نجف اشرف و همچنین مسئول بهداشت و درمان استان نجف در جریان این بازدید از عملکرد مثبت و بهینه خدمات موکب بیمارستان بانک ملی ایران به زائران تقدیر کردند.

در این موکب تاکنون 18 هزار و 143 نفر از ملیت های مختلف از خدمات درمانی استفاده کردند.

گفتنی است موکب درمانی بیمارستان بانک ملی ایران در مسیر تردد زائران حرم اباعبدالله الحسین(ع) قرار دارد و به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات به بیماران ارائه خدمت می کند.

 

انتقاد مدیر عامل بانک ملی ایران از عدم همکاری مناسب بانک مرکزی عراق

مدیر عامل بانک ملی ایران اعلام کرد:بانک مرکزی عراق نسبت به صدور مجوز برای دایر کردن باجه های بیشتر در عراق جهت پرداخت ارز به زائران، همکاری لازم را ندارد و لذا زائران اربعین حسینی با مشکلاتی مواجه شده اند.

دکتر محمد رضا حسین زاده افزود:ما درخواست کردیم اگر اجازه افزایش تعداد باجه ها و همچنین افزایش ساعات کار و شبانه روزی کردن آن ها را نمی دهند، لااقل اجازه بدهند دینارهای موجود را به داخل مرز ایران منتقل کنیم تا در کشورمان و در لب مرز به زائران پرداخت شود که متاسفانه طرف عراقی با این پیشنهاد هم موافقت نکرده است.البته باید به این مشکلات ،ضعف زیر ساخت های ارتباطی و بانکی عراق را نیز اضافه کرد.

حسین زاده در پایان گفت: از دولت و بانک مرکزی کشور دوست عراق، انتظار همکاری بیشتری داریم تا بتوانیم به زائران عزیز خدمات بهتری ارائه بدهیم.

 

بازوی برخط پشتیبانی در پیام رسان بله،پاسخگوی مشکلات زائران است

زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع)، در صورت بروز هر گونه مشکل برای دریافت ارز اربعین می توانند از طریق بازوی بر خط پشتیبانی در پیام رسان بله،راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

زائران ارجمند می توانند از طریق بازوی بر خط پشتیبانی به آدرس supportbot مشکلات خود را طرح و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

 

راه اندازی دومین کارگزاری تحویل ارز در شهر کاظمین

به منظور ارتقای خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین، دومین کارگزاری تحویل ارز بانک ملی ایران در شهر کاظمین فعال شد.

زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) که در نزدیکی شهر کاظمین هستند، می توانند برای تحویل ارز خود به این کارگزاری مراجعه کنند.زائران گرامی می توانند آدرس و کروکی مورد نظر را از طریق  کانال bmidinarpay و بازوی خرید DinarpayBot در پیام رسان بله دریافت کنند.

 

تعداد باجه های تحویل ارز در مرز مهران افزایش یافت

تعداد باجه های تحویل ارز در مرز مهران افزایش یافت در پی اعزام گروهی از کارکنان بانک ملی ایران در منطقه مرزی مهران برای کمک به تحویل ارز و افزایش تعداد باجه ها، زائران به صورت روان تر ارز خود را تحویل می گیرند.

تحویل ارز به زائران در مرز مهران که با ازدحام جمعیت مواجه بود، اکنون به صورت روان تر در جریان است و زائران در حال دریافت دینار خود هستند.

پیش از این 20 باجه تحویل ارز در منطقه مرزی مهران استقرار یافته بود که به منظور تسریع روند و کاهش ازدحام جمعیت، تعداد 20 باجه دیگر افزوده شد تا زائران بتوانند با سرعت بیشتری ارز خود را تحویل بگیرند.

 

راه اندازی سومین کارگزاری تحویل ارز در شهر کاظمین

به منظور ارتقای خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات، سومین کارگزاری تحویل ارز بانک ملّی ایران در شهر کاظمین در هتل قرطاج فعال شد.

زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) که در نزدیکی شهر کاظمین هستند، می توانند برای تحویل ارز خود به این کارگزاری مراجعه کنند. زائران گرامی می توانند آدرس و کروکی مورد نظر را از طریق کانال bmidinarpay و بازوی خرید DinarpayBot در پیام رسان بله دریافت کنند.

 

اطلاعیه مهم بانک ملی ایران درباره تسهیل فرایند تحویل ارز اربعین

بانک ملی ایران با صدور اطلاعیه ای ضمن پوزش از زائران گرامی که در فرایند تحویل ارز اربعین با تاخیر مواجه شده اند،اعلام کرد: فرایند ارائه ارز اربعین به زائران حرم اباعبدالله الحسین(ع) تسهیل شده است.

در این اطلاعیه آمده است :علت اصلی تاخیر های پیش آمده نواقص موجود در زیرساخت های برق و اینترنت کشور عراق بوده و این بانک با اصلاح رویه تحویل ارز به زائران ارجمند، از ساعاتی قبل فرایند تحویل ارز را تسهیل نموده است .

بر این اساس، زائران گرامی می توانند صرفا با  ارائه گذرنامه و رسید تصویری یا کد اخذ شده از پیام رسان بله، به باجه های تحویل ارز اربعین در نقاط اعلام شده مراجعه کنند.

تلاش ها برای روان سازی روند تحویل ارز به زائران محترم، با بسیج همه امکانات بانک ملی ایران ادامه دارد.ظرف دو روز اخیر، تعداد زیادی از مدیران ارشد بانک ملی ایران و 510 نفر از کارکنان این بانک در مناطق مرزی مستقر شده اند تا به روند تحویل ارز به زائران ارجمند کمک کنند.

 

بسیج امکانات و کارکنان بانک ملی ایران در خدمت به زائران اربعین/ استقرار ٥١٠ نفر از کارکنان در مناطق مرزی

بانک ملی ایران در ادامه خدمت به زائران کربلای معلی در ایام اربعین حسینی و با توجه به پیش بینی افزایش اعزام زائران در روزهای آتی، بخش عمده ای از امکانات و کارکنان خود را بسیج کرده است تا بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به متقاضیان خرید ارز ارائه کند.

بر این اساس این بانک علاوه بر اعزام دو تیم ٢٠٠ و ١٠٠ نفره قبلی، امروز صبح (پنجشنبه سوم آبان ماه)١٠٠ نفر دیگر به سرپرستی یک عضو هیات مدیره این بانک،به مهران اعزام و تیم ٥٠ نفره دیگری به سرپرستی یک عضو دیگر هیات مدیره به شلمچه روانه نمود.همچنین یک تیم ٦٠ نفره دیگر به سرپرستی معاون امور بین الملل بانک با هواپیمای چارتر به نجف اعزام شد.

لازم به ذکر است همه این اقدامات در شرایطی انجام گرفته که طرف عراقی هیچ گونه همکاری با بانک ملی ایران نداشته و این بانک به دلیل ضعف زیرساخت های کشور عراق با قطعی برق و اینترنت نیز در عراق مواجه می باشد.

طبق آخرین اطلاعاتی که از شهرهای شلمچه، مهران و نجف دریافت شده است، نحوه پرداخت ارز به زائران مطلوب تر و روان تر شده و در کمترین مدت توقف، پرداخت ها انجام می شود.

لذا به زائران گرامی توصیه می گردد بدون تشویش و نگرانی نسبت به شناسایی محل های ارائه این خدمات، در طول ایام اربعین نسبت به دریافت ارز تخصیصی اقدام کرده و از برکات معنوی این سفر روحانی به نحو اکمل بهره برداری نمایند.

مهلت پرداخت ارز اربعین تا هنگام برگشت به کشور اعتبار دارد و زائران محترم از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته باشند و حتی چنانچه به هر دلیلی نخواستند ارز خود را دریافت نمایند پس از بازگشت می توانند مبلغ ریالی واریزی خود را دریافت کنند.

 

دکتر حسین زاده اعلام کرد: اعزام 200 نفر از کارکنان بانک ملی ایران به عراق برای کمک به تحویل ارز زائران

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه برای تحویل ارز اربعین زائران در کشور عراق تابع مقررات بانک مرکزی این کشور هستیم، گفت: بانک ملی ایران تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی حداکثری به زائران عزیز به کار گرفته و حتی مذاکراتی نیز برای ایجاد امکان تحویل ارز به صورت شبانه روزی با کشور عراق داشتیم که هنوز پاسخی دریافت نکرده و موافقت ننموده اند.

دکتر محمدرضا حسین زاده در همایش بررسی عملکرد شش ماه ابتدای سال 1397 واحدهای بانک ملی ایران با عنوان اینکه ثبت نام تحویل ارز اربعین در سامانه بله ادامه دارد، افزود: با وجود اینکه ابلاغیه تحویل ارز اربعین دیرهنگام به بانک ملی ایران رسید اما با این حال ظرف 24 ساعت زیرساخت ها و امکانات لازم مهیا شد تا بتوانیم رفاه حال هموطنان گرامی را در ایام اربعین امسال فراهم کنیم. در همین راستا نیز معاون ارزی و بین الملل بانک اخیرا عازم عراق شده و حدود 200 نفر از کارکنان شعب استان های ایلام، خوزستان و تهران نیز جهت کمک به تحویل ارز زائران به نقاط مرزی اعزام شده اند.

وی تصریح کرد: پیشنهاد ما با توجه به زمان اندک برای تجهیز امکانات در عراق، تحویل ارز در نقاط مرزی داخل کشور بود اما این پیشنهاد مورد پذیرش بانک مرکزی عراق قرار نگرفت. بدین ترتیب از آنجا که دینار، ارز جهان روا نیست و محدودیت این اسکناس وجود داشت، با هماهنگی بانک مرکزی کشورمان و بانک مرکزی عراق، دینار را برای تحویل به زائران در این کشور در اختیار بانک ملی ایران قرار دادند.

حسین زاده درباره تحویل ارز در مرز مهران ادامه داد: متاسفانه روز نخست تحویل ارز زائران در مرز مهران با شرایط جوی نامساعد و طوفان و بارندگی های شدید همزمان شد و همین امر موجب شد تا تجهیزات از سرویس خارج شده و با ازدحام جمعیت مواجه شویم.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه برای تحویل ارز در عراق باید تابع مقررات و قوانین این کشور باشیم، اضافه کرد: همه تلاش بانک سرویس دهی مطلوب به زائران اربعین امسال است اما زیرساخت های عراق ضعیف است و همچنین قوانین را کشور عراق وضع می کند که بخشی از مسائل پیش آمده نیز به همین علت است. از سویی به علت مباحث امنیتی، هنوز با تحویل ارز اربعین به صورت شبانه روزی موافقت ننموده اند و مذاکرات در این زمینه ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط خاص کشور در این روزها اشاره و بیان کرد: اکنون در شرایط خاصی قرار داریم اما کشور ما نسبت به شرایط تحریم ها بی تجربه نیست و قطعا می توانیم با عبور از این دوران سخت، همچنان با قوت کار کنیم و بخشی از مشکلات کشور را حل نماییم.

حسین زاده با انتقاد از اینکه اخیرا برخی بانک ها ارایه سود بانکی با نرخ های بالاتر از نرخ مصوب بانک مرکزی را آغاز کرده اند، تصریح کرد: تخطی از قوانین بانک مرکزی در این زمینه و از سویی توجه بخشی از سپرده گذاران به این شرایط قطعا موجب تکرار مشکلاتی مانند موسسات اعتباری غیرمجاز خواهد شد که البته امیدواریم با اتخاذ تدابیر لازم، از این امر جلوگیری شود.

وی با تاکید بر تکالیف سنگین بانک ملی ایران در حوزه های تولید، اشتغال و... ابراز کرد: از سویی بانک تسهیلات زیادی را در بخش های مختلف به مشتریان پرداخت می کند که این امر بار سنگینی را بر روی دوش ما می گذارد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه انضباط مالی از مهمترین نقاط قوت این بانک است، بیان کرد: در شرایطی که اکثر بانک ها با مشکل اضافه برداشت از بانک مرکزی مواجه بودند، بانک ملی ایران ریالی اضافه برداشت نداشت و امسال نیز علی رغم تمامی تلاطمات باید تلاش کنیم که این شرایط همچنان ادامه یابد.

وی با بیان اینکه بانک از مسیر قانونی برای جذب منابع پیش می رود، گفت: همکاران شعب می توانند با اوراق گواهی سپرده های بلند مدت و همچنین فرصت سرمایه گذاری در صندوق سرمایه گذاری اعتماد، خدمات مطلوبی را به مشتریان خود ارایه کنند.

حسین زاده با تاکید بر اینکه شعب باید نسبت به موضوع جذب منابع، ضمانتنامه های ارزی و ریالی، اعتبارات اسنادی داخلی و خرید دین حساسیت لازم را داشته باشند، افزود: باید توجه ویژه به برقراری تعادل منابع و مصارف در شعب صورت گیرد و اخذ کارمزد از تراکنش های مالی نیز فعال تر شوند.

مدیرعامل بانک ملی ایران خاطر نشان کرد: پویایی و زنده بودن بانک باید در هر شرایطی تضمین باشد و از همه همکاران نیز انتظار می رود در این راستا اهتمام لازم را بیش از پیش داشته باشند.

 

استقرار چندین کانکس از سوی بانک ملی ایران به منظور تحویل ارز

به منظور تسریع در روند فرآیند تحویل ارز به زائران اباعبدالله الحسین(ع)، علاوه بر باجه های موجود، بانک ملی ایران اقدام به استقرار چند کانکس در مرز مهران کرده است.

استقرار این کانکس ها و حضور کارکنان بانک ملی ایران در آن از سویی و تسهیل روند ارائه ارز به زائران از سوی دیگر که صرفا با ارائه گذرنامه و رسید تصویری یا کد اخذ شده از پیام رسان بله صورت می گیرد، صف زائران برای تحویل ارز را از بین برده است.

گفتنی است تلاش ها برای روان سازی روند تحویل ارز به زائران جزو اولویت های  اصلی این بانک در حال حاضر بوده و در دو روز اخیر  تعداد زیادی از مدیران ارشد بانک ملی ایران و 510 نفر از کارکنان این بانک در مناطق مرزی مستقر شده اند تا به روند تحویل ارز به زائران کمک کنند.

 

ارائه خدمات درمانی موکب بیمارستان بانک ملی ایران به بیش از هفت هزار زائر

موکب درمانی بیمارستان بانک ملّی ایران در مسیر تردد زائران اباعبدالله الحسین (ع) طی چهار روز پس از استقرار به بیش از هفت هزار نفر زائر، خدمات درمانی و پزشکی شبانه روزی ارائه کرده است.

از روز بیست و هشتم تا یکم آبان‌ماه جاری هفت هزار و 300 نفر از زائران اباعبدالله الحسین (ع) از کشورهای مختلف، از موکب درمانی بیمارستان بانک ملی ایران خدمات درمانی و پزشکی دریافت کرده اند.

در این مرکز تاکنون چهار هزار و 155 مرد و سه هزار و 145 زن به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت نمودند.

گفتنی است، تعداد دو دستگاه آمبولانس برای اعزام و انتقال بیماران به مراکز درمانی نجف اشرف در این موکب در حال خدمتگزاری است.

موکب بیمارستان بانک ملی ایران در طریق الحسین (ع) عمود 202 برپاست. تدارکات لازم و ارائه خدمات در این موکب رایگان است و منابع آن از محل هزینه شخصی کارکنان بانک به ویژه کارکنان بیمارستان و پزشکان تامین شده است.

 

چرا ارز مورد نیاز زائران اربعین در داخل تامین نشد؟

مدیرعامل بانک ملی ایران در پاسخ به این‌که چرا ارز مورد نیاز زائران در داخل ایران تامین و به مردم پرداخت نشد تا زائران در مرزها با مشکل مواجه نشوند اظهار کرد: با توجه به منابع ارزی ایران در کشور عراق به واسطه صادرات برق و سایر طلب‌ها، در ابتدا درخواست‌مان این بود که دینار مورد نیاز زائران در اختیار ما قرار گیرد و ما بتوانیم و با ساز و کارهای خودمان ارز را به متقاضیان تحویل دهیم، اما بانک مرکزی عراق این درخواست را نپذیرفت.

 دکتر محمدرضا حسین‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت ارائه ارز به زائران کربلا، گفت: بانک مرکزی عراق همکاری خوبی با ما در این زمینه نداشته است و به همین دلیل مشکلاتی در روزهای ابتدایی در روند پرداخت دینار به زائران ایجاد شد.

وی افزود: اگر این ارز در اختیار ایران قرار می‌گرفت و ما می‌توانستیم با ساز و کارهای خودمان آن را در اختیار مردم قرار دهیم، قطعا روند ارائه ارز به متقاضیان بسیار بهتر صورت می‌گرفت.

حسین ‌زاده با بیان این‌که در نهایت ما ناچار شدیم بپذیریم که با ایجاد باجه‌هایی در نواحی مرزی و شهرهای عراق، پرداخت ارز را از سوی دولت عراق به مردم انجام دهیم، تصریح کرد: در ابتدا ما حدود ۲۵۰ باجه در نقاط مختلف ایجاد کردیم که طرف عراقی به بهانه نداشتن مجوز و سایر مسائل، اکثر این باجه‌ها را بستند و تنها ۵۰ باجه فعال باقی ماند.

وی افزود: از سوی دیگر به ما گفتند که این باجه‌ها اجازه ۱۲ ساعت فعالیت در طول روز را دارند، در صورتی که تقاضای ما راه‌اندازی باجه‌های ۲۴ ساعته بود که تاکنون نیز با این درخواست موافقت نشده است، اما ما توانستیم تعداد باجه‌هایمان را در نواحی مرزی و نجف افزایش دهیم و برای فعالیت این باجه‌ها نیز نیرو فرستادیم که کار هرچه زودتر انجام شود. در حال حاضر نیز صدها نفر از کارکنان بانک ملی ایران در این باجه‌ها از جمله نواحی مرزی و نجف مستقر هستند.

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به وجود برخی مشکلات زیرساختی در عراق نیز گفت: برخی از این مشکلات از جمله قطع برق و اینترنت مشکلات ما را دوچندان و کار را با وقفه روبرو کرد. البته خبرهایی رسیده که دلالان ارز علاقه‌ ندارند که دینار با قیمت دولتی در اختیار زائران قرار گیرد و برخی از این مشکلات از این دست بود.

حسین‌زاده افزود: در همین راستا تمهیداتی اندیشیدیم که برای دریافت ارز دیگر نیاز به اینترنت نباشد و زائران تنها با نشان دادن پیامک بانکی و از طریق کدملی اقدام به دریافت ارز کنند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر مشکل تامین ارز زائران به صورت کامل حل شده است، گفت: با اطلاعی که هر ساعت از مرزهای مهران، نجف و شلمچه دریافت می‌کنیم، به نظر می‌رسد که روند پرداخت ارز به زائران به شکل عادی برگشته و روان است و حتی برخی مسئولان نیز با تماس‌هایی از حل مشکل تشکر کرده‌اند، اما در عین حال ما از زائران عزیز ایرانی به دلیل مشکلاتی که برای‌ آنها ایجاد شد و نتوانستیم خدمات مطلوبی را ارائه کنیم، عذرخواهی می‌کنیم.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین اظهارکرد: برای امروز از طرف عراقی مجوز گرفتیم که به جای ۱۲ ساعت ۱۸ ساعت بتوانیم به مردم خدمات بدهیم تا دیگر مشکلی در زمینه تامین ارز زائران ایجاد نشود.

 

/ از گوشه و کنار اخبار بانک/

اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کردند: جذب منابع ارزان قیمت،‌ کلید توسعه بانک

اعضای هیات مدیره ‌بانک‌ ملی ایران در همایش بررسی عملکرد شش ماه ابتدای سال 1397 واحدهای این بانک بر ارائه بهینه خدمات به مشتریان و لزوم افزایش درآمدهای بانک در راستای سودآوری، به عنوان مهمترین سیاست راهبردی و اعتباری بانک در سال جاری تاکید کردند.

برات کریمی عضو هیات مدیره بانک با بیان اینکه بانک ملی ایران باید در خدمت عموم مردم، مشتریان، اقتصاد کشور و همراه دولت باشد، گفت: در سال گذشته دستاوردها و عملکرد بانک ملی ایران در تمامی امور نظیر جذب منابع ارزان قیمت، تامین منابع، کاهش مطالبات، ارایه خدمات الکترونیکی، پرداخت تسهیلات اشتغال زا و افزایش رضایتمندی دولت و مردم چشمگیر بوده است.

توسعه بانک از مسیر منابع ارزان قیمت می گذرد

وی افزود: یکی از سیاست های اعتباری و راهبردی مهم امسال بانک ملی ایران، افزایش درآمد و کاهش هزینه هاست و همکاران با مدیریت صحیح هزینه ها و درآمدها می توانند بانک را در رسیدن به اهداف و میل به سودآوری یاری دهند.

کریمی با عنوان اینکه جذب منابع ارزان قیمت، بانک را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار خواهد داد، گفت: آموزش و مدیریت هزینه ها، کاهش کارشناسانه شعب، سرعت بخشی به فروش املاک و دارایی های بانک در سراسر کشور، به کارگیری ابزارهای بانکداری الکترونیک، نحوه ارائه تسهیلات، کارمزد محوری و حمایت از واحد های تولیدی و مجتمع های بزرگ صنعتی کشور زمینه توسعه بانک را توسعه خواهد بخشید.

این عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه با همدلی و ایجاد انگیزه امکان رفع تحریم ها وجود دارد گفت: ما شرایط سخت کم نداشتیم و کارکنان بانک ملی ایران امروز هم همانند گذشته دست در دست یکدیگر در جهت حمایت از توسعه بانک و شکوفایی اقتصاد کشور حرکت خواهند کرد.

معاون شعب بانک ملی ایران با بیان این که باید سعی کنیم رضایتمندی مشتریان را افزایش دهیم، گفت: باید با حمایت ویژه از واحدهای تولیدی بزرگ و مجتمع های صنعتی در جهت رفع موانع تولید و اشتغالزایی تلاش بیشتری صورت بگیرد.

تبدیل دارایی های غیر مولد و راکد به مولد، سیاست اعتباری بانک

همچنین محمود شایان دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز با اشاره به سیاست های اعتباری و اولویت های راهبردی بانک ابراز کرد: تبدیل دارایی های غیر مولد و راکد به مولد از جمله سیاست های محوری بانک ملی ایران است.

وی گفت: پرداخت تسهیلات کوتاه مدت در قالب سرمایه در گردش برای واحد های تولیدی و حمایت از کالای ایرانی از دیگر سیاست های اعتباری امسال بانک ملی ایران است و با توجه به سیاست اصلی بانک، افزایش سودآوری در سال جاری، به طور ویژه  ای در برنامه های بخش اعتباری بانک پیگیری خواهد شد.

شایان با اشاره به این که به کارگیری ابزارهای مختلف برای تحریک مالی وجود دارد گفت: جذب منابع ارزان قیمت جدید و سپرده گذاری با نرخ ثابت زمینه سودآوری بانک را فراهم خواهد کرد .

وی با اشاره به نقش بانک ملی ایران در بازار بین بانکی از تلاش های همکاران در جذب منابع قدردانی کرد و رضایت مشتریان را در گرو رفتار مناسب و حسن خلق در برخورد با مشتریان دانست.

معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک با یاد آور شدن این مطلب که نقش بانک ملی ایران در اقتصاد مهم و حایز اهمیت است،‌گفت: اعطای وام به واحدهای صنعتی و مجتمع های تولیدی، زمینه توسعه و شکوفایی اقتصاد را فراهم می کند و باید این واحد ها و بنگاه ها شناسایی شوند و با اعطای تسهیلات به آن ها،‌ رونق اقتصادی بیش از پیش شتاب گیرد.

شایان با بیان این که کارمزد محوری برای بانک درآمد زایی چشمگیری دارد، تصریح کرد: اقدامات و برنامه های مهمی در راهبردهای بانک برای حرکت در مسیر کارمزد محوری و کسب درآمد از کارمزدها انجام شده است.

وی با بیان این که در شش ماهه ابتدای امسال، 939 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 461 هزار میلیارد ریال به مشتریان پرداخت شده است، بر جذب منابع از طریق صندوق سرمایه گذاری اعتماد بانک تاکید کرد.

این عضو هیات مدیره بانک خاطر نشان کرد: بانک ملی ایران خط مقدم جبهه اقتصادی کشور است و باید در جهت خدمت رسانی به مردم عزیز کوشا باشیم.

لزوم تمرکز بر جذب مشتریان جدید در شعب بانک

همچنین معاون مالی بانک نیز در این همایش با تاکید بر اینکه باید از پیچ و خم تحریم ها با نظم و قدرت هر چه تمام عبور کنیم، گفت: افزایش درآمدهای مشاع و غیرمشاع باید امروز بیش از پیش مورد توجه باشد.

ناصر شاهباز تصریح کرد: بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست های خروج از بنگاه داری بانک ها و همچنین قانون رفع موانع تولید، فروش املاک مازاد را در راس امور قرار داده است و یکی از موفق ترین سازمان ها در این بخش محسوب می شود.

شاهباز با مهم دانستن نقش بانک ها در توسعه و رونق  اقتصادی کشور، بر نقش بی بدیل بانک ملی ایران به عنوان بزرگ ترین بنگاه اقتصادی کشور تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه سپرده گذاران به دنبال سرمایه گذاری در محلی امن و کسب سود سرمایه گذاری هستند، ادامه داد: صندوق سرمایه گذاری اعتماد می تواند این شرایط را مهیا کند.

شاهباز با تاکید بر اینکه انضباط مالی سرلوحه اقدامات بانک ملی ایران است، ابراز کرد: افزایش سودآوری مهمترین سیاست مالی بانک است و مدیریت هزینه و انضباط مالی در افزایش یا کاهش منابع بانکی تاثیر بسزایی دارد.

معاون مالی بانک ملی ایران تاکید کرد: شاخص ها در بخش سود و زیان بانک مورد بررسی قرار گرفته اند و علاوه بر تعیین اهداف بلند مدت، باید برنامه‌ریزی کوتاه مدت نیز داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید روی جذب مشتریان جدید در شعب بانک تمرکز شود، خاطر کرد: رشد منابع موضوع مهم دیگری است که نیاز به برنامه ریزی دارد و صندوق سرمایه گذاری اعتماد کارگزاری بانک می تواند در این بخش به خوبی ایفای نقش کند.

اعزام 510 نفر از کارکنان برای کمک به تحویل ارز

عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک نیز در این همایش با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران در بخش محصولات فناورانه و روز دنیا در نظام بانکی پیشتاز است، گفت: با استقرار سیستم تحویلداری تحت وب در شعب بانک، صدور مجدد کارت در کیوسک ها و دستگاه های خودبانک نیز فعال می شود.

مسعود خاتونی اظهار کرد: بانک ملی ایران بزرگ ترین بانک کشور است که به تعداد زیادی از مشتریان سرویس می دهد لذا پیشرفت در امور خدمات الکترونیک می تواند بستر مناسب تری را برای این مشتریان به وجود آورد.

وی همچنین از عملیاتی شدن سیستم متمرکز تسهیلات نیز تا پایان امسال در بانک خبر داد.

خاتونی درباره تحویل ارز اربعین نیز گفت: 510 نفر از کارکنان بانک ملی ایران برای کمک به تحویل ارز زائران به مناطق مرزی و کشور عراق اعزام شده اند.

عضو هیات مدیره بانک با بیان اینکه همکاران اعزامی اکنون در حال سرویس دهی و خدمت رسانی به زائران هستند تا روند تحویل ارز سرعت بیشتری بگیرد، خاطر نشان کرد: از همکارانی هم که برای اعزام به نقاط مرزی و عراق آمادگی دارند، برای کمک رسانی به تحویل ارز اربعین استقبال می کنیم.

در پایان این همایش پنل های تخصصی اعتباری، حقوقی، مالی، ارزی، بررسی و ارزیابی عملکرد واحدها و ارایه برنامه صندوق سرمایه گذاری اعتماد نیز برگزار و به سوالات مربوطه پاسخ داده شد.

 

  

برگزاری مراسم معارفه رئیس جدید اداره امورشعب استان گلستان بانک ملی ایران

با حضور حبیب‌اله رشیدارده معاون منابع انسانی بانک ملی ایران، مراسم معارفه عبدالله باقریان لمراسکی سرپرست اداره امورشعب استان گلستان و تودیع خانعلی رشیدی رییس سابق این اداره امور شعب برگزار شد.

رشیدارده در این مراسم که با حضور حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیرامورشعب منطقه یک کشور،اصلان کریمی مدیرامورشعب منطقه دو کشور، میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان و برخی از مدیران استانی برگزار شد،گفت: فشارهای اقتصادی دشمن نسبت به ملت بزرگ ایران، مسئولیت نهادهای پولی و مالی در حل و فصل مسایل اقتصادی را دوچندان نموده است.

وی مسئولیت بانک ملی ایران به عنوان بازوی توانمند دولت را خطیر دانست و افزود: بانک ملی ایران با داشتن 90 سال اعتماد مردمی، خود را موظف به رفع انتظارات و دغدغه های مردم شریف ایران می داند.

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران،با اشاره به فشار تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران افزود: این یک گردنه و پیچ تاریخی است که عبور از آن مستلزم تلاش و جدیت مضاعف همه دستگاه ها،مدیران و آحاد جامعه است.

وی اظهار کرد: شبکه بانکی در شرایط موجود باید با پرداختن به  اموری چون پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان ، خوداشتغالی، مشاغل خانگی و رفع احتیاجات ضروری از  اقشار آسیب پذیر حمایت کنند و با توجه به جایگاه بانک ملی ایران در شبکه بانکی،رسالت این بانک از همه سنگین تر است.

همچنین مدیرامور شعب منطقه یک کشور در این مراسم تصریح کرد:به جهت شرایط خاص و نوپا بودن استان گلستان و ضرورت حمایت ویژه از بخش های مختلف تولیدی استان، بانک ملی ایران در این منطقه بیش از توان و ظرفیت خود تسهیلات پرداخت کرده که این مطلب موید عزم و اراده این بانک مردمی در ایجاد رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در این خطه است.

فتحی بیرانوند از مدیران و مسئولان استانی درخواست کرد تا برای  بازگشت منابع به چرخه تولید و افزایش سرعت گردش پول، مساعدت و همکاری لازم را داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به محوریت بخش کشاورزی در اقتصاد استان گلستان،خواستار  تمرکز  بانک ها و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در این زمینه شد.

غراوی ، کارنامه بانک ملی استان را در بخش های مختلف اقتصادی به ویژه حمایت از واحدهای تولیدی و تثبیت اشتغال، موفق و درخشان خواند و در همین رابطه، لوح تقدیر استاندار گلستان  را به خانعلی رشیدی اهدا کرد.

لازم به ذکر است لمراسکی پیش از این معاون اداره امور شعب استان گلستان بود که پس از انتصاب رشیدی به سمت رییس اداره امور شعب استان مازندران به این سمت منصوب شد.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران، روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیک شد

روابط عمومی بانک ملی ایران، روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیک شد روابط عمومی بانک ملی ایران در پانزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران به دلیل رعایت استانداردهای علمی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها و اقدامات مطلوب و موثر، موفق به کسب عنوان روابط عمومی و لوح سپاس شد.

در این مراسم که با حضور محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران و تنی چند از مسئولان کشوری، اساتید، صاحبنظران و مدیران و کارشناسان روابط عمومی های کشور در مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار شد، روابط عمومی بانک ملی ایران با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های این دوره موفق شد لوح سپاس و عنوان "روابط عمومی برتر" را در بخش ارتباطات الکترونیک این جشنواره کسب کند.

بر این اساس لوح سپاس روابط عمومی برتر پانزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران توسط هیات داوران به حشمت الله حسینی رییس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران اهدا شد.

گفتنی است، این دوره از جشنواره در نه رشته شامل اطلاع رسانی، ارتباطات الکترونیک، ارتباطات رسانه ای، پژوهش ارتباطی، برنامه ریزی ارتباطی، مدیریت راهبردی ارتباطی و روابط عمومی، خلاقیت و نوآوری، تکریم ارباب رجوع و مهندسی فرهنگی و توسعه فرهنگ خاص در دو سطح ملی و استانی برگزار شد.

 

تصویب بودجه ساخت 17 مدرسه در سال جاری توسط بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در سال جاری بودجه ساخت 17 مدرسه جدید به جای مدارس خشت و گلی در سراسر کشور را مصوب و ابلاغ کرده است.

 این بانک از دیرباز ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس را از محل منابع قرض الحسنه در دستور کار داشته است.

بر این اساس، تا کنون 95 مدرسه با این روش توسط بانک ملی ایران ساخته، نوسازی یا بهسازی شده است.

 

برگزاری مراسم معارفه رئیس جدید اداره امور شعب استان مازندران بانک ملی ایران

با حضور حبیب‌اله رشیدارده معاون منابع انسانی بانک ملی ایران ، مراسم معارفه خانعلی رشیدی رئیس جدید اداره امور شعب استان مازندران و تودیع موسی اسلامیان رییس سابق این اداره امور شعب برگزار شد.

رشیدارده در این مراسم که اصلان کریمی مدیرامور شعب منطقه دو کشور بانک و حسن خیریان‌پور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران نیز در آن حضور داشتند ، با اشاره به بانک محور بودن اقتصاد ایران و خطیر بودن وظیفه سیستم بانکی خصوصا بانک ملی ایران در این شرایط گفت: نقش بانک ها در رشد و توسعه اقتصادی و تغییر سبک زندگی مردم بسیار مهم است و در این بین دولتمردان و آحاد جامعه از سیستم بانکی انتظارات ویژه‌ای دارند.

وی گفت: وظیفه ذاتی بانک ملی ایران، ارائه خدمات مطلوب و در شان و منزلت مشتریان است، در عین حال همکاران باید به بحث مهم سودآوری نیز توجه داشته باشند که رسیدن به سودآوری همراه با خدمت منصفانه و مطلوب، ابزار ها و برنامه‌های خاص خود را می‌طلبد.

رشید ارده ادامه داد: پرداخت تسهیلات به بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط ،پرداخت تسهیلات خرد به آحاد جامعه به ویژه قشر کم‌‌‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه ،پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و همکاری با سازمان های حمایتی مثل کمیته امداد امام خمینی (ره)و بهزیستی از جمله مسئولیت های مهم روسای شعب در شرایط حال حاضر است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: یک رئیس شعبه موفق رئیس شعبه‌ای است که بتواند گردش پولی مناسب ایجاد نماید و در این مسیر از ابزارهایی همانند اعطای تسهیلات در قالب عقود مشارکتی به صورت کوتاه‌مدت بهره مناسب ببرد و به بحث فعالیت های کارمزد محور توجه ویژه داشته باشد.

مدیر امور شعب منطقه دو کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: در شرایط حساس و مهم کنونی جامعه، نقش و مسئولیت مدیران بانک در عرصه درون سازمانی و برون سازمانی بسیار مهم است و گذر از این شرایط ،کار و تلاش جهادی و استفاده از همه نیروهای با انگیزه و مستعد را می‌طلبد.

وی بیان داشت: یکی از ضرورت‌های مهم در بحث اقتصاد مقاومتی و بسط این تفکر، توسعه کسب و کار و اشتغالزایی است که در این زمینه نقش بانک ملی ایران بسیار پررنگ و قابل توجه می‌باشد و ضرورت دارد از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کافی و وافی را ببریم.

کریمی با اشاره به تغییرات مدیران در سطح بانک افزود: این تغییرات با توجه به اهداف بلند مدتی که بانک ملی ایران در نظر دارد ،مرسوم و طبیعی بوده و هدف آن، خلق تجربیات جدید در بانک ملی ایران است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران نیز در ادامه مراسم گفت: در سال 95 در بحث بسته‌های رونق تولید و اشتغالزایی با همت مجموعه نظام بانکی استان که در راس آن بانک ملی ایران قرار داشت، توانستیم رتبه اول را در کشور کسب کنیم.

حسن خیریان‌پور افزود:در سال 96 هم استان مازندران در اجرای بند "د" تبصره 16 قانون بودجه کشور در بخش مشاغل خانگی و خوداشتغالی ،100 درصد منابع خود را پرداخت کرد و بانک ملی ایران یکی از بانک های موفق در این زمینه بود که توانست 100درصد منابع خود را با همکاری نهادهای حمایتی همانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی پرداخت کند.

وی در این مراسم به نمایندگی از استاندار با اهدای لوح تقدیر از خدمات اسلامیان رئیس سابق اداره امور شعب استان مازندران تقدیر و برای رشیدی رئیس جدید این اداره امور شعب ، آرزوی موفقیت کرد.

رییس سابق اداره امور شعب استان مازندران نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب در 33 ماه مسئولیت خود ارائه کرد.

تبیین برنامه‌های کاری برای پیشرفت و توسعه عملکرد این اداره امور شعب توسط رییس جدید این اداره امور شعب ،پایان بخش مراسم بود.

 

شناخت و تامین نیازهای روز مشتریان،در دستور کار بانک ملی ایران

با حضور عضو هیات مدیره بانک ،همایش بررسی عملکرد شش ماه ابتدای سال ١٣٩٧ اداره امور شعب شمال تهران بانک برگزار شد.

 مسعود خاتونی در این همایش  که با حضور محمد نور آزادی مدیر امور شعب تهران، بهرام واقفی رئیس اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی و علی خسروی رئیس اداره امور شعب شمال تهران برگزار شد، با اشاره به ظهور کسب و کارهای جدید گفت: شناخت نیازهای روز مردم و تلاش برای کسب سهم اصلی بازار رقابتی، موجب رشد تساعدی سهام شرکت های  فعال در این زمینه شد.

وی اظهار کرد: بانک ملی ایران نیز در همین راستا شناخت و تعریف نیازهای مشتریان و کسب و کارهای جدید را در دستور کار قرار داد که از جمله آن می توان به پیام رسان بله اشاره کرد. این پیام رسان حاصل ساعت ها کار و تلاش همکاران بوده و اخیرا هم فروش ارز مورد نیاز زائران در مراسم اربعین حسینی را آغاز کرده است و همکاران باید با آشنایی کامل خدمات بانکی این پیام رسان، بتوانند در کمترین زمان نسبت به راهنمایی و رفع نیاز و مشکلات مشتریان و زائران اقدام کنند.

عضو هیات مدیره بانک در پایان این همایش پشتکار کارکنان  اداره امور شعب شمال تهران و عملکرد آقای صدری را شایسته تقدیر دانست و موفقیت این اداره امور در شاخص های مختلف را مرهون زحمات همکاران عنوان کرد.

همچنین مدیر امور شعب تهران نیز پیشرفت هر موسسه را در گرو داشتن ساختار سازمانی مناسب عنوان کرد و گفت: رعایت اخلاق سازمانی، رفتار سازمانی و سلسله مراتب اداری از مهمترین عوامل برای ایجاد ساختار سازمانی مستحکم هستند.

محمد نور آزادی درخصوص افزایش جذب منابع و وصول مطالبات افزود: ایجاد انگیزه بهتر در میان کارکنان قطعا با تغییر افراد میسر نخواهد شد  بلکه باید افکار همکاران را تغییر دهیم تا رشد و پویایی در سازمان را شاهد باشیم.

علی خسروی رئیس جدید اداره امور شعب شمال تهران نیز بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با همدلی، احساس مسئولیت و تلاش جمعی، در پایان سال رتبه یک کشوری را در شاخص های جذب منابع ارزان قیمت، وصول مطالبات، در آمدهای کارمزدی، صدورضمانتنامه ها، خدمات اعتبار اسنادی صادراتی و وارداتی، خدمات الکترونیک (خودپرداز، کانون جوانه ها، کارت هدیه، بام و...) که از مهمترین شاخص های تاثیرگذار در رشد شعب هستند، کسب کنیم.

 

بانک ملی ایران 24 ساعته با شماست!

بانک ملی ایران با خدمت بانک آفیسر خود در هر مکان و هر زمان، در کنار مشتریان قرار دارد و تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه انجام می شود.

بانک آفیسر خدمتی است که به منظور تعامل بیشتر با مشتریان تدوین شده و توانسته چهره بانک ملی ایران را در میان مشتریان متحول کند و بر اساس این خدمت بانک در هر مکان و هر زمان، در کنار مشتری قرار می گیرد و درواقع رابطه مشتری و بانک تسهیل می شود.

این محصول که حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است، یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود که در شعب مراکز استان ها و شعب ممتاز عملیاتی شده و امسال نیز با وسعت و توان بیشتری ادامه خواهد یافت.

این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.

بانک ملی ایران به همین منظور با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژه ای را نیز اختصاص می دهد که علاوه بر روش های معمول، از طریق پیام رسان «بله» با مشتریان در ارتباطند.

اکانت آفیسرها درواقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده و دوره های آموزشی فنی را گذرانده اند.

در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام رسان «بله» انجام می شود و در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری می تواند به نحوه خدمت رسانی اکانت آفیسر امتیاز بدهد.

هدف نهایی بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد.

این طرح دقیقا در افزایش رضایت مشتریان، جلوگیری از مراجعه حضوری به شعب و صرفه جویی در زمان و هزینه و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط مشتریان با بانک از طریق شبکه های اجتماعی داخلی اقدام می کند و گامی تازه و جدی برای اعتلای نام بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور است.

متقاضیان بهره مندی از این خدمت می توانند به شعب بانکی ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.

 

نخستین همایش حسابرسی داخلی بانک ها برگزار شد

نخستین همایش حسابرسی داخلی بانک ها با حضور محمود شایان عضو هیات مدیره، حسن سعیدی اصل مدیر امور بازرسی و حسابرسی و محمدنور آزادی مدیر امور شعب تهران بانک ملی ایران، مدیران و اعضای هیات مدیره دیگر بانک ها، نمایندگان سازمان حسابرسی و اعضای جامعه حسابرسان رسمی ایران به همت شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی در هتل المپیک تهران برگزار شد.

این همایش با تاکید بر موضوع حسابرسی داخلی به ویژه در بانک ها برگزار و به بررسی موضوع مدیریت ریسک، تاثیر حسابرسی بر سلامت نظام بانکی و... پرداخت.

مدیر امور بازرسی و حسابرسی بانک ملی ایران و رییس این همایش با تاکید بر اینکه حسابرسان داخلی باید توانمندی های خود را افزایش دهند،  هدف از برگزاری این همایش را درک مشترک از حسابرسی داخلی و معرفی توانمندی های حسابرسان عنوان کرد.

حسن سعیدی اصل افزود: کمیسیون حسابرسی از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را به همت کمیسیون بانک های خصوصی و دولتی با عضویت ۱۲ بانک  آغاز کرده است تا نظارت درونی بانک ها بتواند ارتقای سلامت اقتصاد کشور را رقم زند.

وی همچنین بهبود عملیات، ارزش افزایی بانک ها و کمک به آنها در دستیابی به اهداف را از جمله نقش حسابرسان داخلی در بانک عنوان کرد.

محمود شایان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در حاشیه این همایش درباره تطبیق با قوانین و استانداردهای بین المللی گفت: بانک مرکزی به عنوان نهاد نظارتی از سال گذشته به بانک ها تاکید کرد تا صورت های مالی خود را مطابق با استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRS) تهیه کنند.

وی افزود: بانک ها برای تهیه صورت های مالی خود بر اساس استاندارد IFRS تلاش خوبی انجام داده اند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ادامه داد: برای آن که بتوانیم با بانک های خارجی ارتباط برقرار کنیم، ملزم هستیم تا فعالیت واحدهای تطبیق خود را پررنگ تر کنیم.

شایان تصریح کرد: بانک ها به طور قطع باید سیستم های داخلی و صورت های مالی خود را به سمت اجرایی کردن استانداردهای بین المللی ببرند و امیدواریم تا زمان تعیین شده برای تطبیق کامل با استانداردهای IFRS بانک ها بتوانند به این موضوع دست پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: تطبیق با استانداردهای بین المللی اجتناب ناپذیر است و باید این اتفاق بیافتد. ردیابی وجوه و مبارزه با پولشویی از مسائل دیگری است که بانک ها ضروری است به سمت آن حرکت کنند.

محمدنور آزادی مدیر امور شعب تهران بانک ملی ایران هم در حاشیه نخستین همایش حسابرسی داخلی بانک ها گفت: این همایش ها برای رسیدن به یک وحدت نظر برگزار می شود و حسابرسی داخلی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی با بیان اینکه واحد حسابرسی بانک ها به طور معمول بر اساس قوانین، مقررات و اصول کلی حسابرسی عمل می کنند، افزود: البته حسابرسی در بانک های تجاری، تخصصی و بانک های خصوصی تاحدودی با هم متفاوت هستند، زیرا شرایط حاکم بر آنها با هم متفاوت است.

 

پرداخت 247 هزار فقره تسهیلات بانک کارگشایی در شش ماه نخست امسال

بانک کارگشایی در شش ماه نخست سال جاری بیش از 247 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.

این بانک در مدت مذکور تعداد 247 هزار و 83 فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده که ارزش این تسهیلات به بیش از دو هزار و 304 میلیارد ریال می رسد.

همچنین بانک کارگشایی در مدت مذکور 30 هزار و 176 فقره تسهیلات جعاله به ارزش دو هزار و 528 میلیارد ریال جهت رفع احتیاجات ضروری مشتریان پرداخت کرده است.

این بانک به منظور حمایت از تولیدکنندگان طلا و جواهرات و کمک به تنظیم بازار طلا، 18 فقره حراج شمش طلا نیز از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه برگزار کرده است.

لازم به ذکر است، با تغییر حدود اختیارات معاملاتی سال جاری بانک کارگشایی، از این پس میزان تسهیلات قرض الحسنه برای هر نفر حداکثر 20 میلیون ریال طی یک قرارداد و در ازای ترهین 100 گرم طلا خواهد بود. تسهیلات جعاله نیز تا سقف 100 میلیون ریال در ازای ترهین 143 گرم طلا به مشتریان پرداخت می شود.

پیش از این میزان تسهیلات قرض الحسنه برای هر نفر حداکثر دو فقره سند 10 میلیون ریالی در ازای ترهین 72 گرم طلا در هر قرارداد و تسهیلات جعاله تا سقف 100 میلیون ریال در ازای ترهین 185 گرم طلا بود.

باز پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و جعاله کارگشایی در یک قسط و حداکثر تا یک سال انجام خواهد شد.

بانک کارگشایی از واحدهای تابعه بانک ملّی ایران است که 91 سال قدمت دارد و با سه شعبه در تهران (کارگشایی مرکز، امیریه و امیر کبیر) و 46 واحد در سراسر کشور در ازای ترهین طلاآلات به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه جهت رفع نیازهای ضروری متقاضیان اقدام می کند.

شعبه مرکزی این بانک در میدان محمدیه تهران قرار دارد.

 

 

بازدید دانش آموزان نخبه قمی از موزه بانک ملی ایران

دانش آموزان نخبه قمی، امروز مهمان موزه بانک ملی ایران بودند.

21 نفر از دانش آموزان کلاس ششم دبستان نخبگان قم که از اعضای کانون جوانه های این بانک نیز هستند، امروز به موزه بانک آمدند.

آشنایی با تاریخچه پول، اشیای موجود در موزه، تاریخچه بانک ملی ایران، طراحی و رنگ آمیزی اسکناس و نیز روند نشر پول جزو برنامه های این دیدار بود.

 

خود اشتغالی 11 هزار جویای کار با تسهیلات بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار کسب و کار و همسویی با سیاست های کلان اشتغال، از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه بیش از 11 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه خود اشتغالی و بیش از سه هزار تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های حمایتی پرداخت کرده است.

این بانک در مدت مذکور تعداد 11 هزار و 689 فقره تسهیلات خود اشتغالی و سه هزار و 890 فقره تسهیلات مشاغل خانگی به ارزش بیش از دو هزار و 353 میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره)، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و... پرداخت کرده است.

در شش ماه ابتدای امسال تعداد هشت هزار و 511 فقره تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) به ارزش بالغ بر یک هزار و 484 میلیارد ریال و بالغ بر دو هزار و 732 فقره تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی به ارزش 436 میلیارد و 955 میلیون ریال توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.

همچنین این بانک در راستای عمل به رسالت و مسئولیت های اجتماعی خود، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به سازمان های حمایتی را نیز در دستور کار خود قرار داده که بر این اساس در مدت مذکور، 466 فقره از این تسهیلات به ارزش 33 میلیارد و 101 میلیون ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) و 315 فقره به ارزش 25 میلیارد و 273 میلیون ریال به سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

پرداخت نه فقره تسهیلات مشاغل خانگی بنیاد شهید به ارزش 640 میلیون ریال و سه هزار و 120 فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش 286 میلیارد و 137 میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بخش اشتغال بوده است.

 

واگذاری 43 هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی توسط بانک ملی ایران

بانک ملی ایران طی شش ماه نخست امسال، بیش از 43 هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی واگذار کرده است.

این اسناد در دو بخش طرح های ملی و استانی به ارزش 43 هزار و 118 میلیارد ریال برای 967 پیمانکار از محل قانون بودجه سال 1397 منتشر شده است.

کل اسناد خزانه اسلامی واگذار شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته نیز  268 هزار و 486 میلیارد ریال برای 159 هزار و 208 پیمانکار بوده است.

لازم به ذکر است، وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور تسویه بدهی مسجل دولت به پیمانکاران غیردولتی نسبت به واگذاری اسناد خزانه اسلامی اقدام می کند که این واگذاری ها از طریق شعب منتخب بانک ملی ایران انجام می شوند.

 

اعلام نتایج بیست و پنجمین جشنواره ورزشی کارکنان بانک ملی ایران

بیست و پنجمین جشنواره ورزشی کارکنان بانک ملی ایران در مرکز آموزشی و رفاهی بابلسر به کار خود پایان داد.

این مسابقات از 21 مهرماه با حضور بیش از 1050 ورزشکار  از 31 استان و در قالب 174 تیم ورزشی برگزار شد و شرکت کنندگان در هشت رشته فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دو و میدانی، شطرنج، بدمینتون، تیراندازی با تفنگ بادی و شنا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور مهدی لطیفی رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک و روسای ادارات امور شعب استان های اصفهان، خراسان رضوی و خراسان شمالی برگزار و جوایز و احکام قهرمانی برندگان نیز پس از ارایه گزارشی از سوی نجفی مسئول برگزاری مسابقات، اهدا شد.

 

نتایج مسابقات به شرح زیر است:

رشته فوتسال:

تیم استان خوزستان مقام اول

تیم استان خراسان شمالی مقام دوم

تیم استان گلستان مقام سوم

 

رشته والیبال:

 تیم استان خراسان رضوی مقام اول

تیم استان اصفهان مقام دوم

تیم استان اردبیل مقام سوم

 

رشته شطرنج :

میز یک:

حمید پورکمالی از تیم استان کرمان مقام اول

ساسان راضیانی از تیم استان خراسان شمالی مقام دوم

اسماعیل خلیفه  از تیم استان فارس مقام سوم 

 

میز دو:

حامد منوچهری از تیم استان همدان مقام اول

امیر اکبری از تیم استان البرز مقام دوم

محمد خالصی مقدم  از تیم استان خراسان جنوبی مقام سوم 

 

 میز سه:

میرشجاع حسینی از تیم استان گیلان مقام اول

جلال باقری از تیم استان آذربایجان شرقی مقام دوم

احسان رستمی از تیم استان بوشهر مقام سوم 

 

میز چهار:

ابوالقاسم طالبی از تیم استان قم مقام اول

احمد قربانی از تیم استان یزد مقام دوم

پرویز فلاحی از تیم استان همدان مقام سوم 

 

میز پنج:

فرهاد اسماعیل دوست از تیم استان گیلان مقام اول

عزیز حمیدی از تیم استان خوزستان مقام دوم

شهرام منوچهری از تیم استان تهران مقام سوم 

 

شطرنج برق آسا:

حامد منوچهری از تیم استان همدان مقام اول

میرشجاع حسینی از تیم استان گیلان مقام دوم

سیدمحمد حسینی از تیم استان همدان مقام سوم 

 

در مجموع تیمی:

تیم استان  گیلان مقام اول

تیم استان  همدان  مقام دوم

تیم استان  تهران  مقام سوم 

 

رشته تنیس روی میز :

در رده انفرادی:

علیرضا امیدوار از تیم استان تهران مقام اول

کیومرث کرمی از تیم استان کرمانشاه مقام دوم

مهدی قیاسی از تیم استان تهران و جعفر سعیدی از تیم استان آذربایجان شرقی مشترکا مقام سوم 

 

در مجموع تیمی:

تیم استان مازندران مقام اول

تیم استان تهران مقام دوم

تیم استان بوشهر مقام سوم

 

 دوومیدانی:

ماده 1000متر  (رده سنی 41 سال به بالا)

احمد میرزایی از استان مرکزی مقام اول

سعید قربانی از تیم استان لرستان مقام دوم

حسین رضایی از تیم استان آذربایجان شرقی مقام سوم

 

 ماده 2000متر ( رده سنی 31 سال تا 40 سال)

 امید فرخیان از تیم استان خراسان رضوی مقام اول

 بهزاد مشیرآبادی از تیم استان آذربایجان شرقی مقام دوم

 محسن حاجی نظر از تیم استان همدان مقام سوم

 

ماده 3000متر (رده سنی کمتر از 30سال )

اشکان رضایی دشتکی از استان فارس مقام اول

 محمدابراهیم سلیمانی زیارتی از تیم استان گلستان مقام دوم

حمیدرضا اشرفی از تیم استان خراسان رضوی مقام سوم

 

در مجموع تیمی:

تیم استان خراسان رضوی مقام اول

تیم استان فارس مقام دوم

تیم استان لرستان مقام سوم

 

رشته شنا:

در ماده یک: طول آزاد، رده سنی 46 تا 50 سال

 احمدرضا اکبری از تیم استان خراسان رضوی مقام اول

 مجید منکویی از تیم استان گیلان  مقام دوم

 یوسف هرمزیان از تیم استان چهارمحال و بختیاری مقام سوم

 

در ماده یک: طول آزاد ،رده سنی 51  تا 55 سال

سیدعلی زنجیرچی از تیم استان یزد مقام اول

عاظم فکوری از تیم استان گیلان مقام دوم

علیرضا نخست از تیم استان تهران مقام سوم

 

در ماده یک: طول آزاد، رده سنی 56  سال به بالا

ابوالقاسم محمدی  از تیم استان مازندران مقام اول

حسین بلبل پور از تیم استان تهران مقام دوم

علی ایرانمنش از تیم استان کرمان مقام سوم

 

در ماده دو:  طول آزاد، رده سنی 36 تا 40 سال

آرش مرتضایی از تیم استان تهران مقام اول

محمد یوران از تیم استان ایلام مقام دوم

منوچهر کیش حضرت سلطان  از تیم استان خراسان رضوی مقام سوم

 

در ماده دو: طول آزاد، رده سنی 41 تا 45 سال

حمید کاظمی از تیم استان کرمان مقام اول

محمدرضا آزمند  از تیم استان خوزستان مقام دوم

 عباس عباسلو یگانه از تیم استان تهران مقام سوم

 

در ماده سه:  طول آزاد، رده سنی زیر 35 سال

سید میلاد نادری از تیم استان تهران مقام اول

اسماعیل درویش صفتی از تیم استان کردستان مقام دوم

 داوود پورحسن از تیم استان آذربایجان شرقی مقام سوم

 

در مجموع تیمی:

تیم استان تهران با 29 امتیاز مقام اول

تیم استان خراسان رضوی با 17 امتیاز مقام دوم

تیم استان گیلان با 13 امتیاز مقام سوم

 

رشته بدمینتون

در رده انفرادی:

محمدرضا خرم شکوه  از تیم استان فارس مقام اول

عبداله بیات از تیم استان زنجان مقام دوم

محمدامیر مشکین فام  از تیم استان تهران مقام سوم

 

 در بخش تیمی:

تیم استان زنجان مقام اول

تیم استان گیلان مقام دوم

تیم استان تهران مقام سوم

 

تیراندازی

 

موسی اختری فرد  از تیم استان بوشهر مقام اول

مهدی شامخی امیری  از تیم استان تهران مقام دوم

اصغر صفری  از تیم استان چهارمحال و بختیاری مقام سوم

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: