برگزاری مراسم معارفه رئیس جدید اداره امورشعب استان گلستان بانک ملی ایران

با حضور حبیب‌اله رشیدارده معاون منابع انسانی بانک ملی ایران، مراسم معارفه عبدالله باقریان لمراسکی سرپرست اداره امورشعب استان گلستان و تودیع خانعلی رشیدی رییس سابق این اداره امور شعب برگزار شد.

  • ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ ۱۷:۳۳:۰۰
  • 5085

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، رشیدارده در این مراسم که با حضور حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیرامورشعب منطقه یک کشور،اصلان کریمی مدیرامورشعب منطقه دو کشور، میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان و برخی از مدیران استانی برگزار شد،گفت: فشارهای اقتصادی دشمن نسبت به ملت بزرگ ایران، مسئولیت نهادهای پولی و مالی در حل و فصل مسایل اقتصادی را دوچندان نموده است.

وی مسئولیت بانک ملی ایران به عنوان بازوی توانمند دولت را خطیر دانست و افزود: بانک ملی ایران با داشتن 90 سال اعتماد مردمی، خود را موظف به رفع انتظارات و دغدغه های مردم شریف ایران می داند.

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران،با اشاره به فشار تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران افزود: این یک گردنه و پیچ تاریخی است که عبور از آن مستلزم تلاش و جدیت مضاعف همه دستگاه ها،مدیران و آحاد جامعه است.

وی اظهار کرد: شبکه بانکی در شرایط موجود باید با پرداختن به  اموری چون پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان ، خوداشتغالی، مشاغل خانگی و رفع احتیاجات ضروری از  اقشار آسیب پذیر حمایت کنند و با توجه به جایگاه بانک ملی ایران در شبکه بانکی،رسالت این بانک از همه سنگین تر است.

همچنین مدیرامور شعب منطقه یک کشور در این مراسم تصریح کرد:به جهت شرایط خاص و نوپا بودن استان گلستان و ضرورت حمایت ویژه از بخش های مختلف تولیدی استان، بانک ملی ایران در این منطقه بیش از توان و ظرفیت خود تسهیلات پرداخت کرده که این مطلب موید عزم و اراده این بانک مردمی در ایجاد رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در این خطه است.

فتحی بیرانوند از مدیران و مسئولان استانی درخواست کرد تا برای  بازگشت منابع به چرخه تولید و افزایش سرعت گردش پول، مساعدت و همکاری لازم را داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به محوریت بخش کشاورزی در اقتصاد استان گلستان،خواستار  تمرکز  بانک ها و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در این زمینه شد.

غراوی ، کارنامه بانک ملی استان را در بخش های مختلف اقتصادی به ویژه حمایت از واحدهای تولیدی و تثبیت اشتغال، موفق و درخشان خواند و در همین رابطه، لوح تقدیر استاندار گلستان  را به خانعلی رشیدی اهدا کرد.

لازم به ذکر است لمراسکی پیش از این معاون اداره امور شعب استان گلستان بود که پس از انتصاب رشیدی به سمت رییس اداره امور شعب استان مازندران به این سمت منصوب شد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: