شمارش معکوس برای جشنواره «بیستابیست» بانک ملّی ایران

تنها دو هفته دیگر مهلت برای شرکت در جشنواره «بیستابیست» کانون جوانه های بانک ملی ایران و شانس برنده شدن جوایز میلیونی آن باقی است.

  • ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ ۰۹:۵۹:۰۰
  • 2713

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این نخستین دوره جشنواره ملی کارت آرزو ویژه کاربران کانون جوانه های بانک ملی ایران است که از 20 مرداد آغاز شده و تا 20 مهر ماه ادامه دارد.
جوایز این جشنواره 200 میلیون ریال برای دو نفر، واریز ماهانه 10 میلیون ریال به مدت یک سال برای 20 نفر و پرداخت مبلغ یک میلیون ریال برای 200 نفر است.
کانون جوانه های بانک ملی ایران از سال 1392 با هدف آموزش مسائل مالی و افزایش سواد اقتصادی در مدارس و گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل و جشنواره «بیستابیست» نیز با رویکرد افزایش توجه کودکان به موضوع بانکداری الکترونیک برای بیش از یک میلیون و 200 هزار عضو این کانون طراحی شده است.
در جشنواره «بیستابیست»، 222 نفر از کاربران کانون جوانه ها که در فاصله زمانی یاد شده حداقل پنج تراکنش مالی اعم از خرید شارژ، پرداخت قبوض، استفاده از دستگاه خودپرداز، خرید اینترنتی و... را با ملی کارت آرزوی خود انجام دهند، به قید قرعه برنده جایزه خواهند شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره نیز می توانید #بیستابیست را در اینستاگرام جست و جو کنید.
کانون جوانه های بانک ملی ایران در رویکرد جدید خود می کوشد با زبان داستان و تصویر، گروه های سنی کودک و نوجوان را با مباحث اقتصاد و بانکداری آشنا کند. اطلاعات بیشتر درباره کانون و جشنواره های آن در نشانی اینترنتی www.kids.bmi.ir قابل مشاهده است.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: