پیام مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت هفته دولت

مدیرعامل بانک ملی ایران همزمان با هفته دولت، پیامی منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، متن پیام دکتر محمد رضا حسین زاده به این شرح است:

  • ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۷:۰۳:۰۰
  • 2538




بسم الله الرحمن الرحیم

 

هفته دولت، فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم است.

بانک ملی ایران به عنوان یک نهاد باسابقه، قدرتمند، پرمخاطب و تاثیرگذار در کشور، بخش قابل توجهی از بار مسئولیت های اقتصادی دولت را بر دوش گرفته است.

اقدامات مهمی مانند توزیع ارز و سکه به منظور کنترل وضعیت بازار به نیابت از بانک مرکزی و با عاملیت بانک ملی ایران انجام می شود.

بسیاری از آزادراه ها در کشور با تامین مالی بانک ملی ایران احداث شده است، بسیاری از طرح های زیربنایی مانند پتروشیمی ها، کارخانه های فولاد، تولیدکنندگان بزرگ و کوچک با تسهیلات بانک ملی ایران بنا شده اند.

از سوی دیگر، هر سال میلیاردها تومان از منابع بانک ملی ایران به صورت تسهیلات کوتاه و بلندمدت به عموم مردم تخصیص یافته تا گره های کوچک و بزرگ زندگی آنها را بگشاید. در بسیاری موارد نیز منابع بانک ملی ایران در قالب مسئولیت اجتماعی هزینه شده که از جمله آنها می توان به مدرسه سازی، ساخت مراکز درمانی و بهداشتی، کمک به آسیب دیدگان از بلایای طبیعی و ... تخصیص یافته است.

بانک ملی ایران برآمده از بطن مردم است؛ سرمایه اولیه تاسیس آن را مردم پرداخته اند و اکنون نیز سرمایه ای جز مردم ندارد.

تلاش مدیران بانک ملی ایران در طول تاریخ، خدمت به مردم و کشور بوده و همین رویه برای سربلندی ایران و مردم ایران ادامه خواهد یافت.

اینجانب فرارسیدن هفته دولت که اساس آن گرامیداشت دو شهید راه خدمت به مردم و کشور، شهیدان رجایی و باهنر است را تبریک می گویم و توفیق ادامه دادن راه آن بزرگان را از خدای متعال خواستارم.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: