حمایت بانک ملّی ایران از توسعه صادرات فرش ایران و پروژه توسعه پالایش نفت اصفهان

امروز خط تولید جدید ریسندگی شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان (قالی سلیمان) با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران و استاندار اصفهان افتتاح شد

  • ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۸:۰۰:۰۰
  • 5622

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پروژه مذکور با حمایت ویژه این بانک راه اندازی شد و با اشتغال زایی برای ٢٠٠ نفر، امکان تولید نخ ظریف و فرش با کیفیت و صادرات آن به سایر کشورها فراهم شده است.  

مدیرعامل بانک ملی ایران در این مراسم که با حضور استاندار اصفهان، کریمی و خاتونی از اعضای هیات مدیره و تنی چند از مدیران ارشد بانک ملی ایران، حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس، جمعی از مسوولان و صنعتگران استان و مدیران و کارکنان شرکت قالی سلیمان در اصفهان برگزار شد؛ ابراز داشت: هرقدر واحدهای تولیدی بیشتری در کشور فعال شود و چرخ اقتصاد بیشتر به حرکت درآید، روحیه بالا و شعف بیشتری برای ما ایجاد می شود.

حسین زاده با عنوان اینکه افتتاح چنین پروژه هایی، به ویژه در شرایط سخت اقتصادی فعلی، با ارزش است؛ گفت: مسوولیت بانک ملی ایران به عنوان یک بانک مردمی، حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان کشور بوده و این برای ما باعث افتخار است.

وی افزود: راه اندازی این خط تولیدی در شرایط فعلی کشور این پیام را دارد که می توان با یاری هم، کارهای مهم را انجام داد و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

حسین زاده، بانک ملی ایران و کارآفرینان را اعضای یک خانواده دانست و تاکید کرد: بانک مردمی ملی در خدمت کارآفرینان کشور است و خوشحالی ما ایجاد و فعالیت کارخانه های تولیدی در کشور و توسعه اشتغال است.

دکتر محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از بانک ملی ایران به جهت حمایت از این طرح گفت: کاری که بانک ملی ایران کرد فراتر از وظیفه اداری و بسیار ارزشمند بود که ظرف ٤٠ روز این پروژه را در منطقه محروم شرق اصفهان تامین مالی کرد.

موسوی لارگانی نیز در ادامه اشتغال زایی این پروژه را یکی از آثار مهم حمایت بانک ملی ایران دانست و بابت این موضوع از این بانک تقدیر کرد.

غلامرضا منزوی زاده رییس هیات مدیره شرکت قالی سلیمان نیز از حمایت بانک ملی ایران از این پروژه مهم و ارز آور ظرف مدت کوتاه ٤٠ روزه تقدیر کرد.

سعید منزوی زاده مدیر عامل شرکت مذکور نیز در این مراسم با ارایه گزارشی از این پروژه گفت: بانک ملی ایران همانند ٤٠ سال اخیر یار و یاور ما در تمامی امور بوده که جای تقدیر دارد.

وی افزود: ماشین آلات خریداری شده در این خط تولیدی، از بهترین برندهای روز جهان است و با فعال شدن این خط، ظرفیت تولید نخ کارخانه به ٢٠ تن در روز می رسد علاوه بر اینکه با تولید دو نوع نخ، از واردات نخ از خارج جلوگیری می شود.

در پایان مراسم لوح تقدیر شرکت قالی سلیمان به مدیرعامل بانک ملی ایران و همچنین تابلو فرشی با آرم بانک ملی ایران از سوی شرکت یادشده به موزه بانک اهدا شد.  


بازدید از شرکت پالایش نفت اصفهان

در ادامه سفر مدیرعامل بانک ملی ایران و هیات همراه به اصفهان، وی از شرکت پالایش نفت اصفهان بازدید و با مدیران ارشد این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.

حسین زاده در این دیدار بر آمادگی این بانک برای حمایت از طرح های توسعه ای شرکت تاکید کرد و گفت: همکاری های خوبی طی سالیان متمادی بین بانک ملی ایران و شرکت پالایش نفت اصفهان وجود داشته است و این روند قطعا با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت.

وی نسبت به حمایت از طرح های توسعه ای شرکت پالایش نفت اصفهان تاکید کرد.

لطفعلی چاوشی مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت ها و طرح های توسعه ای شرکت، خواستار حمایت  بانک ملی ایران از روند توسعه طرح های شرکت شد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: