تقدیر استاندار گلستان از اقدامات موثر بانک ملّی ایران در حمایت از رونق تولید

استاندار گلستان در همایش روز ملی صنعت و معدن از اقدامات مهم و تلاش های موثر بانک ملی ایران در حمایت از طرح های رونق تولید و اشتغال استان قدردانی کرد.

  • ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۳:۲۱:۰۰
  • 2690

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این همایش که با حضور حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل خانه صنعت و معدن کشور و تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و صنعتگران استان برگزار شد، سید مناف هاشمی بانک ملی ایران را به عنوان بانک برتر در حمایت از تولیدکنندگان و طرح های رونق تولید و اشتغال زایی استان دانست و با اهداء لوح از رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان گلستان تقدیر و تشکرکرد.

در این مراسم، استاندار گلستان در سخنانی با اشاره به ضرورت درک شرایط فعلی اقتصاد، بر لزوم کار و تلاش ویژه همگان و هم افزایی و مشارکت تمامی مسئولان تاکید و اظهار داشت: گلستان برای یک تحول فراگیر و همه جانبه برای نیل به توسعه در همه بخش‌‏ها به ویژه در بخش صنعت، نیازمند همراهی همه مردم و مسئولان است.

وی توفیقات حاصل شده در زمینه رونق تولید و رتبه چشمگیر اشتغال زایی استان در سطح کشور در دو سال اخیر را نتیجه مشارکت قابل توجه بانک های استان بویژه عملکرد و تلاش های کارآمد، متعهد و موثر بانک ملی ایران عنوان کرد.

طی دو سال اخیر بانک ملی ایران در بین بانک های استان گلستان در زمینه حمایت از واحدهای تولیدی، اشتغالزایی و پرداخت تسهیلات طرح های رونق تولید رتبه نخست و در بین ادارات امورشعب کشور نیز مقام سوم را کسب کرده است.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: