عضو هیات مدیره بانک ملّی ایران تاکید کرد: جایگاه مهم برنامه ریزی و هدف گذاری در توسعه و تعالی اهداف بانک

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر جایگاه هدف گذاری و برنامه ریزی در سازمان های توسعه یافته گفت: این مهم باید بیش از پیش در بانک ملی ایران نهادینه شود که اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی می تواند نقش بی بدیلی در این زمینه داشته باشد.

  • ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۱۴:۲۹:۰۰
  • 1935

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، غلامرضا پناهی در بازدید از اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی بانک، ضمن اشاره به شرایط سازمان های توسعه یافته، اظهار کرد: تمامی سازمان های مذکور در سایه هدف­گذاری و برنامه ریزی به این مرحله رسیده اند و این موضوع در بانک ملی ایران نیز با تلاش و زحمات جمعی همکاران میسر می شود.

وی به نقش مهم و موثر اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی در پیشبرد هدف گذاری های واحدهای صف و ستاد بانک در سال های اخیر اشاره و از زحمات همکاران در این بخش قدردانی کرد.

همچنین محمدنور آزادی مدیر امور شعب تهران بانک نیز در جریان بازدید مذکور، ضمن تشریح ابعاد هدف، برنامه ریزی و ارزیابی، تحقق این موارد را در گروه تحقیقات و آسیب شناسی های صحیح عنوان کرد.

به گفته وی، سازمان ها بدون داشتن روند تحقیقاتی مناسب، قطعا از اهداف اصلی خود فاصله خواهند گرفت.

بهرام واقفی رییس اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی بانک نیز ضمن ارایه توضیحاتی درباره وظایف و عملکرد این اداره و واحدهای زیرمجموعه آن، گزارشی نیز درباره محصولات بانک و توسعه آنها از جمله ملی بازار، بودجه ریزی عملیاتی، مدیریت دارایی و بدهی، تامین مالی جمعی، نظام پیشنهادها، طرح سکه و طرح های پژوهشی ارایه کرد.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: