همکاری بانک ملی ایران و فروشگاه رفاه توسعه می یابد

بانک ملی ایران و شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه به منظور توسعه همکاری ها دو جانبه، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

  • ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۶:۰۸:۰۰
  • 4718

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک در مراسم امضای این تفاهم نامه با بیان این که روابط دو مجموعه از دیرباز برقرار بوده است، گفت: امضای تفاهم نامه به منظور تعریف همکاری های جدید است، اما ارائه خدمات بانک ملی ایران به شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه محدود به این تفاهم نامه نخواهد بود.

وی با اشاره به این که تعداد کارکنان و بازنشستگان بانک ملی ایران و نیز کارکنان سایر نهادها و سازمان ها که حساب حقوق آنها در این بانک متمرکز شده بسیار قابل توجه است، اظهار کرد: این می تواند بستر مناسبی برای توسعه خدمات باشد.

به گفته کریمی، بانک ملی ایران می تواند همه خدمات ارزی و ریالی در حوزه ال سی، اعتبار، تسهیلات، ضمانتنامه و ... را به شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه ارائه کند و در حوزه خدمات مبتنی بر آی تی نیز ظرفیت های بسیار مناسبی بانک وجود دارد که می توان آن را در واحدهای فروشگاه رفاه پیاده سازی کرد.

در این مراسم، رسول محمدی مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه نیز با تقدیر از خدماتی که بانک ملی ایران به این مجموعه ارائه می دهد، تاکید کرد که از همه ظرفیت ها برای توسعه همکاری ها بهره خواهد گرفت.

وی با اشاره به تلاش این شرکت برای تعدیل قیمت کالاها در بازار، از آغاز واردات برخی کالاهای پرمصرف با قیمت مناسب توسط فروشگاه رفاه خبر داد و گفت: قطعا در این بخش از خدمات ارزی بانک ملی ایران استفاده خواهیم کرد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: