بهره برداری از مدرسه شهدای بانک ملی ایران در روستای ظفرآباد چین کهگیلویه و بویر احمد

در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، مدرسه شهدای بانک ملی ایران در مقطع متوسطه اول در روستای ظفرآباد چین لوداب از توابع استان کهگیلویه و بویر احمد به بهره برداری رسید.

  • ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ ۱۱:۵۵:۰۰
  • 4319

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این مدرسه سه کلاسه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال و زیربنای آموزشی 385 متر مربع با حضور رییس اداره امور شعب بانک در استان کهگیلویه و بویر احمد، معاون امور عمرانی و زیربنایی استانداری، مدیران کل آموزش و پرورش استان و نوسازی مدارس، تعدادی از مسئولان و جمع کثیری از مردم شهید پرور لوداب افتتاح شد.

احداله امیری رییس اداره امور شعب بانک در استان کهگیلویه و بویر احمد در آیین افتتاح و بهره برداری از این مدرسه با تاکید بر اینکه مدرسه سازی یکی از اقدامات ارزشمند بانک ملی ایران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی است، گفت: مدرسه روستای ظفرآباد چین سومین فضای آموزشی است که با مشارکت بانک ملی ایران در استان کهگیلویه و بویر احمد به بهره برداری می رسد.

وی افزود: مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار ساخت این مدرسه از محل منابع قرض الحسنه بانک تامین شده است.

امیری اظهار کرد: بانک ملی ایران علاوه بر ساخت مدرسه در راستای ارتقای سطح آموزش مناطق محروم کشور، به منظور کمک به سلامت جامعه نیز اقدام به خرید یک دستگاه آمبولانس برای استفاده در شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویر احمد کرده است که به زودی به مسئولان علوم پزشکی استان تحویل داده می شود.                                      

عزیز فیلی معاون امور عمرانی و زیربنایی استانداری کهگیلویه و بویر احمد نیز در این مراسم ضمن قدردانی از مشارکت ارزشمند بانک ملی ایران در حوزه مسئولیت های اجتماعی، اظهار امیدواری کرد سایر بانک ها و موسسات مالی نیز در این زمینه مشارکت فعال داشته باشند.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: