مدیرعامل بانک ملّی ایران: نظام بانکی یکپارچه در خدمت توسعه مناطق محروم است

دکتر حسین زاده مدیر عامل بانک ملّی ایران تأکید کرد که نظام بانکی به طور یکپارچه در خدمت توسعه کشور به ویژه مناطق محروم و استان های مرزی است.

  • ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 7361
دکتر حسین زاده مدیر عامل بانک ملّی ایران تأکید کرد که نظام بانکی به طور یکپارچه در خدمت توسعه کشور به ویژه مناطق محروم و استان های مرزی است.
به گزارش روابط عمومی بانک ملّی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در دومین جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های استان کردستان با بیان این که نظام بانکی امروز مورد توجه دولت تدبیر و امید است، گفت: این که شخص آقای رئیس جمهور بانک ها را ستون فقرات توسعه کشور اعلام کردند، نشان می دهد که مجموعه دولت برای تحقق اهداف خود روی نظام بانکی حساب ویژه باز کرده است.
وی با اشاره به شرایط سخت پیش آمده برای فعالیت های بانکی در دوره تحریم، بر لزوم استفاده از حداکثر ظرفیت های ملی و منطقه ای برای توسعه فعالیت های بانک ها تأکید و خاطرنشان کرد: هم اکنون سوآپ ارزی میان ایران و ترکیه، فرصت بسیار مغتنمی برای استفاده از ارزهای ملی به جای دلار و یورو است و این روش می تواند در تعاملات تجاری با سایر کشورها نیز پیاده سازی شود.
حسین زاده تاکید کرد: گرچه هر بانکی منافع و استراتژی خاص خودش را دارد، اما نظام بانکی یکپارچه است و در مقابل تهمت ها و تهدیدات مقاومت خواهد کرد.
مدیرعامل بانک ملّی ایران اقتصاد کشورمان را بانک محور دانست و گفت: حجم زیادی از رشد اقتصادی کشور توسط بانک ها محقق می شود و روا نیست در چنین شرایطی نظام بانکی به دلایل متعدد مورد هجوم قرار بگیرد.
حسین زاده کمک به رونق تولید و اشتغال را تنها خواسته دولت تدبیر و امید از نظام بانکی دانست و گفت: رونق تولید و اشتغال موضوعی است که در همه جای کشور پیگیری می شود و البته در نقاط محروم و مرزی اهمیت بیشتری دارد، به همین دلیل در مذاکرات با استاندار کردستان اعلام کردم که نظام بانکی آماده هر گونه حمایت از سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک است.
رئیس شورای هماهنگی بانکهای دولتی با اشاره به شرایط ارزی کشور نیز گفت: خوشبختانه دولت توانست با تک نرخی کردن دلار، به خوبی وضعیت ارزی کشور را مدیریت کند و طبیعی است که با ادامه این روند، وضعیت ارزی کشور مطلوب تر هم خواهد شد.
آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: