بازدید مدیرعامل، عضو هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملّی ایران از چند شعبه در سنندج

دکتر حسین زاده مدیرعامل بانک ملّی ایران به همراه برات کریمی عضو هیات مدیره، سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور، در سفر خود به استان کردستان، با حضور در تعدادی از شعب این بانک ضمن دیدار با همکاران، مسائل و مشکلات آنها را بررسی و دستورات لازم برای حل مشکلات را ارائه کردند.

  • ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 12517

به گزارش روابط عمومی بانک ملّی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در بازدید از شعبه مرکزی سنندج در دوایر ارز، اعتبارات، صندوق، خدمات ویژه و... حضور یافته و برای حل مسائل مختلف از جمله رفع موانع ارزی دستور پیگیری داد.

شعبه بانک کارگشایی در شهر سنندج، اداره امور شعب استان کردستان و نیز مجموعه ورزشی آموزشی بانک ملّی ایران نیز در این سفر مورد بازدید مدیرعامل قرار گرفت.

برات کریمی عضو هیات مدیره و حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک ملّی ایران نیز در این سفر با حضور در تعدادی از شعب بانک ملّی ایران در سنندج، با کارکنان دیدار و گفت و گو و مسائل آنها را بررسی کردند.

سیامک عباسی مدیر امور شعب استان کردستان بانک ملّی ایران نیز در این دیدارها، گزارشی از عملکرد بانک ارائه و پیشنهادهایی برای بهبود وضعیت موجود ارائه کرد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: