عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد: توجه به افزایش درآمدهای شعب،یک اولویت اساسی برای بازرسان

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد:در سال جاری توجه به افزایش درآمدها ، مدیریت هزینه ها و جذب منابع ارزان قیمت توسط شعب،یکی از محورهای اساسی فعالیت بازرسان و حسابرسان بانک ملی ایران باشد.

  • ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 8462

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،برات کریمی در دومین روز نوزدهمین همایش و کارگاه آموزشی سراسری بازرسان و حسابرسان این بانک در بابلسر با اشاره به اهمیت و حساسیت کار بازرسان و حسابرسان در بانک و تقدیر از تلاش های آنها در کاهش مطالبات معوق شعب در سه ماهه پایانی سال گذشته گفت:بازرسی یکی از ارکان بانک و چشم بینا و سفیر امین بانک است و به همین علت باید دانش و اطلاعات بازرسان و حسابرسان بیش از بقیه و به روز باشد.در این صورت است که می تواند باعث تغییر رفتار واحدها و ایجاد ارزش افزوده در بانک شود.
وی حرکت بخش بازرسی و حسابرسی منطبق بر اهداف بانک را ضروری دانست وگفت:بازرسان و حسابرسان باید اهداف و سیاست های بانک را بشناسند و در این راستا حرکت کنند.
کریمی خواستار حفظ آبروی افراد در جریان بازرسی ها شد و ادامه داد:پیشگیری بهترین رویکرد برای رفع مشکلات است در عین حال به بازرسی های الکترونیک باید بیشتر توجه شود.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: