برگزاری مراسم معارفه روسای اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت ها و اداره کل مدیریت و فروش اموال تملیکی بانک ملی ایران

با حضور سرپرست معاونت منابع انسانی بانک ملی ایران، روسای اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت ها و نیز اداره کل مدیریت و فروش اموال تملیکی بانک معارفه شدند.

  • ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 11564

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، سرپرست معاونت منابع انسانی بانک در مراسم معارفه علیرضا شریفی به عنوان رئیس اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت ها با بیان این که شرکت های زیرمجموعه بانک ملی ایران طیف وسیعی را شامل می شوند، گفت: راه اندازی این اداره در راستای اجرای دستورات دولت محترم برای واگذاری حداکثری بنگاه های تحت مدیریت بانک بود.

حبیب الله رشید ارده با تاکید بر این که اراده بانک در واگذاری املاک مازاد، جدی است، اظهار کرد: امیدواریم با تغییر مدیریت این بخش، سرعت واگذاری ها بیشتر شود.

وی با اشاره به این که کل میزان واگذاری های بانک ملی ایران در سال گذشته 27 هزار میلیارد ریال بوده است، ادامه داد: بانک ملی ایران در این زمینه پیشتاز نظام بانکی بوده است.

رشید ارده همچنین در مراسم معارفه منصور نعمتی به عنوان رئیس اداره کل مدیریت و فروش اموال تملیکی بانک ملی ایران نیز بر لزوم پیگیری جدی اهداف بانک در این بخش تاکید و خاطرنشان کرد: نقش این اداره در مسئولیت های بانک، خطیر است و امیدواریم رئیس جدید بتواند در پیشرفت امور این بخش حداکثر توان خود را به کار گیرد.

در ادامه این دو مراسم، احکام روسای جدید این ادارت کل با امضای دکتر محمد رضا حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران به آنها تقدیم شد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: