مشارکت پررنگ بانک ملی ایران در رخداد تبریز 2018

بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود و همچنین با هدف معرفی کشورمان به عنوان مقصد گردشگری مناسب با توجه به پیشینه تاریخی، تنوع جغرافیایی و... در رخداد تبریز 2018 مشارکت فعالی داشته است.

  • ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 13044

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، سازمان کنفرانس اسلامی طرحی را از سال 2015 با نام معرفی شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی آغاز کرد. در این طرح هر ساله شهری از کشورهای اسلامی به عنوان " شهر نمونه گردشگری جهان اسلام" معرفی می شود که در سال 2018 نیز شهر تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام معرفی شد.

بر این اساس بانک ملی ایران که همیشه حمایت از حوزه گردشگری و میراث فرهنگی را در دستور کار خود داشته و تعدادی از ساختمان های آن ثبت میراث فرهنگی گردیده و همچنین در سال گذشته موزه خود را تأسیس نمود، در این رویداد نیز تلاش کرده است تا در کنار سایر سازمان های متولی این رویداد، به معرفی هرچه بهتر کشور ایران به خصوص شهر تبریز به گردشگران داخلی و خارجی و همچنین تسهیل امور مرتبط با گردشگران بپردازد.

 این بانک، شعبه مرکزی تبریز خود را که سردر آن در آثار ملی کشور ثبت شده و ساختمان آن نیز از مفاخر معماری مدرن و اثر معمار بزرگ محسن فروغی می باشد، برای این ایام آماده سازی نموده و با جمع آوری تعدادی از آثار تاریخی و نمایش آن ها در سالن مشتریان این شعبه، موزه کوچکی جهت بازدید گردشگران و اطلاع مشتریان از ادوات و ابزارهای قدیمی بانک که در سال های گذشته مورد استفاده قرار می گرفته ایجاد کرده است و همچنین امکان بازدید مجازی از موزه اصلی بانک ملی ایران نیز فراهم شده است.

 از اقدامات دیگر بانک ملی ایران می توان به نصب چهار فقره دستگاه کیوسک چندمنظوره جدید در شعب تبریز، فرودگاه، راه آهن و گمرک نوردوز اشاره کرد. این کیوسک ها دارای کارکردهایی نظیر تبدیل دلار به ریال، صدور توریست کارت، کارت هدیه و فروش سیم کارت اپراتورهای مختلف و ... جهت سهولت امور گردشگران است.

چاپ نقشه ای حاوی راهنمای شهر تبریز، معرفی مراکز تفریحی و گردشگری و جانمایی شعب بانک ملی ایران در تبریز از دیگر اقدامات این بانک در راستای ایجاد سهولت در امور گردشگران می باشد.

همچنین این بانک در راستای فراگیرنمودن این رویداد، مسابقه عکس مختص گردشگران تبریز در سال 2018 را نیز در دست اقدام دارد که به زودی اطلاعات تکمیلی آن ارائه خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: