آغاز طرح تخفیف ویژه به فرهنگیان در شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با «ملی کارت»

با همکاری بانک ملی ایران، طرح ارائه تخفیف ویژه به فرهنگیان در فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش آغاز شد.

  • ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 11801

 به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در راستای امضای تفاهمنامه میان این بانک و فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، آموزگاران و فرهنگیان می توانند با استفاده از «ملی کارت» خود، اقلام مصرفی مورد نیازشان را از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سراسر کشور خریداری کنند و علاوه بر تخفیف‌های معمول، از تخفیف های مازاد و ویژه فرهنگیان نیز بهره مند شوند.

در این طرح، آموزگاران و فرهنگیان با خرید بیش از 100 هزار تومان در ماه از شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از دو درصد تخفیف مازاد، با خرید بیش از 200 هزار تومان در ماه از سه درصد تخفیف مازاد، با خرید بیش از 400 هزار تومان در ماه از چهار درصد تخفیف مازاد و در خرید بیش از 500 هزار تومان در ماه از  پنج درصد تخفیف مازاد به کل خرید ها بهره مند خواهند شد.

هر دوره خرید در طرح تخفیف ویژه به فرهنگیان به صورت ماهانه از ابتدا تا انتهای ماه شمسی در نظر گرفته می شود و مجموع خرید های صورت گرفته با یک کارت به صورت متمرکز در تاریخچه خرید آن کارت ذخیره می شود.

آموزگاران و فرهنگیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آدرس شعب فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش و تخفیفات فروشگاهی به سایت افق کوروش به آدرس https://www.okcs.ir مراجعه کنند .


دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: