تلاش حداکثری بانک ملی ایران برای جلب رضایت مشتریان

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید براینکه بانک آفیسر یک محصول منحصر به فرد در نظام بانکی است، اظهار کرد: این محصول توانسته چهره بانک ملی ایران را در میان مشتریان متحول کند.

  • ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 6785

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی به همراه جمعی از مدیران ارشد بانک در بازدید سر زده از شعبه فرودگاه مهرآباد، ضمن دیدار و گفت و گو با مدیران و کارکنان این شعبه بر بهبود خدمات رسانی به مشتریان تاکید کرد.

کریمی با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران حداکثر تلاش خود را برای رضایت مشتریان به کار می بندد، بیان کرد: خدماتی مثل سامانه بام، بانک آفیسر و پیام رسان بله به منظور جلب رضایت مشتریان و رفع نیاز آنها ارائه شده است.

وی ادامه داد: کارکنان بانک نیز باید در تمام سطوح تلاش خود را به کار گیرند تا بتوانند مشتریان را در بالاترین سطح رضایت نگه دارند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به بخشی از پیشرفت های بانک ملی ایران گفت: کاهش مطالبات معوق، افزایش تسهیلات خرد و کلان پرداخت شده و افزایش حجم سپرده گذاری ها در بانک نشان از موفقیت بانک ملی ایران در جلب رضایت مردم دارد که باید این روند را برای ارتقای اعتماد مردم با ارائه بهترین خدمات ادامه دهیم.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین به همراه رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان و رئیس اداره امور شعب غرب تهران در دیدار هایی جداگانه با علی عابدزاده معاون وزیر راه و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و فرزانه شرفبافی مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران ایر دیدار وگفت وگو کرد و راه های گسترش همکاری و تعامل برای ارائه خدمات بهتر مورد بحث و بررسی طرفین قرار گرفت. 

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: