تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم کسب رضایت حداکثری مشتریان

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم رعایت حقوق مشتریان و کسب رضایت حداکثری آنها در واحدهای بانک تاکید کرد.

  • ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 5173

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی که به استان هرمزگان سفر کرده است در دیدار با کارکنان بانک در این استان با تاکید بر این که مشتری، تنها دارایی واقعی بانک است، اظهار کرد: همه تلاش های مدیران و کارکنان بانک با هدف رضایت مشتری از خدمات انجام می شود و خوشبختانه برآوردها از افزایش روزافزون رضایت مشتریان از خدمات بانک ملی ایران حکایت دارد.

وی اجرای طرح بانک آفیسر را یکی از عوامل موثر در جلب رضایت مشتریان دانست و گفت: با اجرای این طرح بسیاری از مشتریان از انجام حضوری بسیاری از تراکنش های بانکی بی نیاز می شوند و این در حالی است که بانک آفیسر یک طرح منحصر به فرد در نظام بانکی کشور است.

کریمی با تاکید بر این که شرایط بانک از لحاظ منابع بسیار مطلوب است، روزهای پایانی سال را در راستای جلب رضایت مشتریان بسیار پراهمیت خواند و گفت: در این روزها حجم مراجعات به شعب افزای شمی یابد، اما این نباید به کاهش سطح کیفی خدمات کارکنان منجر شود.

وی با اشاره به این که هر شعبه بانک، نماد واقعی کل بانک است، اظهار کرد: امروزه خدمات بانکداری الکترونیکی و بانکداری دیجیتال بانک ملی ایران بسیار نمود خوبی در میان مردم پیدا کرده و باید از این فضای مطلوب حداکثر استفاده را برای افزایش ضریب نفوذ بانک ببریم.

کریمی خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط مستقیم و نزدیک با کارکنان، زمینه ایجاد احساس مسئولیت پذیری، رضایتمندی، انگیزه و علاقه مندی بین آنها را فراهم می کند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به وجود دو جزیره قشم و کیش در منطقه و ظرفیت بسیار خوب مناطق آزاد برای فعالیت های ارزی، گفت: شرط حیات مطلوب نظام بانکی کارمزد محوری است و مناطق آزاد ظرفیت خوبی به این منظور دارند.

کریمی همچنین برآیند حرکت بانک ملی ایران  را مثبت دانسته و تاکید کرد: در بسیاری موارد عملکرد این بانک الگوی راهبردی برای سایر بانک ها شده است.

در ادامه این دیدار، رئیس اداره امور شعب استان هرمزگان و تنی چند از مدیران استانی بانک ملی ایران به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود پرداختند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران پس از این نشست در جلسه هیات دولت که در محل استانداری هرمزگان برگزار شد، حضور پیدا کرد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: