مدیر عامل بانک ملی ایران مطرح کرد: لزوم کشف و سازماندهی نیازهای نهفته مشتریان

مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: مدیران بانک ملی ایران باید راههای روان سازی خدمت رسانی به مشتریان را کشف و ارائه کنند، چون قوانین و دستورالعمل های دست وپاگیر، مشتریان را از بانک دفع می کند.

  • ۱۳۸۶/۰۵/۰۷ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 2256
علی صدقی افزود: همچنین تمامی کارکنان بانک ملی برای بهبود خدمات رسانی به مشتریان باید پیشنهادات خلاقانه در مورد کار خود ارائه کنند و ارتقای شغلی آنها منوط به این پیشنهادها و راهکارهاست. وی تنها راه بقای بانک ها در دوره جدید را مشتری گرایی و جلب رضایت مشتریان دانست و اظهار داشت: امروز دیگر دوره نشستن و اینکه مشتری باید به ما مراجعه کند، گذشته است بلکه به علت فضای رقابتی و تعدد رقبا، حتی باید خواسته های نهفته مشتریان نیز با روشهای نوین افکارسنجی ، کشف و ساماندهی شود. به گفته وی تمامی شعب باید برای پیشبرد اهداف بانک، برنامه داشته و هدفمند حرکت کنند. صدقی ابراز داشت: بانک بنگاه اقتصادی است و لذا مسئولان آن باید تصمیم گیری سریع، به موقع و شجاعت خطرپذیری داشته باشند. وی افزود: هیچ کدام از مشتریان نباید در بانک ملی ایران بدون منطق با پاسخ منفی روبرو شوند و مسئولان شعب ضمن ارائه مشاوره لازم به مشتریان چنانچه امکان تأمین بعضی خواسته ها را ندارند، لازم است مراتب را با نظر مساعد به اطلاع مقامات بالاتر برسانند.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: