برگزاری همایش مسئولان اعتباری بانک ملی ایران و بررسی نقش بانک در تحقق اقتصاد مقاومتی

همایش مسئولان بخش‌های اعتباری بانک ملی ایران با حضور محمود شایان عضو هیأت مدیره بانک، علی‌موسوی‌زاده مدیر امور اعتباری، روسای ادارات کل اعتبارات، بررسی طرح‌ها و ارزیابی و نظارت بر مصارف در سالن همایش حافظ ادارات مرکزی این بانک برگزار شد.

  • ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 6812
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران در این همایش که دیگر مسئولان و کارشناسان ادارات مذکور نیز حضور داشتند، شایان طی سخنانی اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال جاری را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کرده‌اند و بانک‌ها می‌توانند با برنامه‌ریزی دقیق و اندیشیدن تمهیدات مناسب، با پرداخت تسهیلات به این مهم تحقق بخشند.
وی افزود: در سیاست‌های تبیین شده در سال جاری بانک ملی ایران، آن چیزی که برای ما تکلیف است این است که باید توجه ما به سمت‌ واحدهای تولیدی نیمه‌تمام و در حال اتمام باشد تا آنها بتوانند با اخذ تسهیلات لازم به مرحله بهره‌برداری و بازدهی برسند.
شایان ادامه داد: در حال حاضر با افزایش دو برابری سرمایه بانک ملی ایران این امکان برای ما فراهم است تا با مدیریت صحیح در جذب بیشتر منابع و پرداخت اصولی تسهیلات به امر تولید و اشتغال‌زایی کمک نماییم. عضو هیأت مدیره در پایان گفت: همه همکاران ما در بخش مالی و اعتباری باید انضباط مالی را مدنظر قرار داده و با تجزیه و تحلیل کارشناسانه موضوعات مالی ضمن پیشگیری از اجرای طرح‌ها و برنامه‌هایی که به منافع بانک ضربه می‌زند، به سودآوری در بانک کمک کنند.
موسوی‌زاده نیز در این همایش طی سخنانی گفت: ما باید تلاش کنیم تا با خلاقیت خود هر روز ایده‌ای جدید، خدمات جدید و کالاهای نو به مشتری ارائه کنیم تا بتوانیم مشتری جدید جذب و مشتریان قدیمی را حفظ کنیم. در پایان این همایش نیز پنل پرسش و پاسخ با حضور عضو هیأت مدیره برگزار شد.
آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: