تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر ارائه خدمات بهینه به مشتریان در روزهای پایان سال و ایام نوروز

مدیرعامل بانک ملی ایران در آستانه عید نوروز و همزمان با روزهای پایانی سال با حضور در شعبه مرکزی تهران با همکاران این شعبه دیدار و گفت و گو کرده و از تلاش‌های ایشان و همه همکاران بانک ملی ایران در سراسر کشور و بویژه از تلاش های خستگی‌ناپذیر همکاران در روزهای پایانی سال تشکر و قدردانی نمود.

  • ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 21426
محمدرضا حسین‌زاده در این بازدید از عملکرد رضایتبخش و تلاش مضاعف آنها در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان در روزهای پایانی سال قدردانی کرد و گفت: شعبه مرکزی جایگاه ویژه‌ای در بانک ملی ایران دارد و لذا توقعات و انتظارات از این شعبه هم بیشتر است. حسین‌زاده همچنین با حضور در اداره کل خزانه و دیدار با مدیران و کارکنان این اداره کل و بازدید از بخش‌های مختلف خزانه بانک ملی ایران، آخرین وضعیت نقدینگی، اسکناس، ارز و . . . را بررسی و رهنمودهای لازم را جهت افزایش توان سرویس‌دهی به مشتریان ارائه کرد.
 در ادامه مدیرعامل بانک ملی ایران با حضور در اداره کل حسابداری و بودجه این بانک، ضمن دیدار و گفت و گو با مدیران و کارکنان این اداره کل، وضعیت حساب‌های این بانک و بستن آن در پایان سال را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.
بازدید از اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی از دیگر برنامه‌های بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران بود که وی ضمن ارزشمند دانستن مسئولیت این اداره کل گفت: تأمین امنیت مقوله بسیار مهمی است که کارکنان زحمتکش این اداره کل به خوبی از عهده آن برآمده‌اند.
وی در فرازی دیگر از صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که همکاران ادارات کل خزانه و انتظامات و بخش حمل و نقل، در روزهای اخیر بیش از 24 هزار میلیارد ریال پول نو به بانک‌ها و شعب مختلف در سراسر کشور پول‌رسانی کردند تا مردم در شب عید دچار مشکل نشوند و پول به موقع به دست ایشان برسد.
حسین‌زاده اضافه کرد: موفقیت در این حد از حجم کار جز با برنامه‌ریزی درست و هوشیاری و تلاش چشمگیر همکاران و مدیران امکان‌پذیر نمی‌باشد که به لطف خدا، همکاران به بهترین شکل ممکن از عهده این کار عظیم برآمده‌اند.
حسین‌زاده همچنین به ولادت دخت گرامی رسول اکرم (ص)، حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرده و روز زن را به همه بانوان همکار تبریک و تهنیت گفت.
ضمناً ناصر شاهباز عضو هیأت مدیره در این بازدیدها مدیرعامل را همراهی می‌کرد.
آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: