حسین زاده: مشتریان بانک ملی ایران ولی نعمتان ما هستند

مدیر عامل بانک ملی ایران با تاکید بر ضرورت تداوم فعالیت ها و اقدامات مورد نیاز برای ارتقا فرهنگ مشتری مداری در بانک گفت: مشتریان بانک ملی ایران ولی نعمتان ما هستند و ارائه بهترین و سریعترین خدمات بانک وظیفه آحاد کارکنان است.

  • ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 11018
محمد رضا حسین زاده در بازدید از بخش های مختلف شعب ساری ،بابل و بابلسر به جایگاه ویژه بانک ملی ایران نزد مشتریان و صاحبان صنایع این استان اشاره کرد و گفت : یکی از امتیازات این استان ، موقعیت استراتژیک و همجواری آن با 4 کشور همسایه خزر است همچنین واقع شدن این استان در مسیر حمل و نقل بین المللی شمال و جنوب از دیگر امتیازات استان بوده که باید به بهترین نحو از آن برای جذب منابع استفاده و بهره برداری کرد.  
وی افزود: استان مازندران بویژه ساری و شهرهای ساحلی به عنوان قطب های اقتصادی و گردشگری در کشور مطرح هستند و شعب بانک ملی ایران در استان باید با برنامه ریزی مناسب ، خدمات مورد نیاز صادر کنندگان ، کشاورزان و صنایع مختلف را به مشتریان ارایه کنند. 
وی با اشاره به رقابت در عرصه های داخلی و بین المللی گفت : بانک ملی ایران آمادگی و توان آن را دارد تا با بانک های بزرگ بین المللی همکاری کرده و شرایط سهل و آسانی را برای رونق کسب و کار برای مشتریان مهیا نماید. 
حسین زاده ضمن دیدار و گفت و گو با کارکنان شعب با تاکید بر ضرورت ایجاد رضایتمندی مشتریان از تمامی خدمات بانک، گفت: بانک ملی ایران خدمات گسترده ای در حوزه بانکداری الکترونیک و خدمات بین الملل دارد که باید با گشاده روئی در اختیار مشتریان ، صنایع و واحدهای تولیدی قرار گیرد.  
کریمی عضو هیات مدیره بانک ، در این دیدارها مدیرعامل را همراهی می کرد. همزمان با این بازدیدها، تنی چند از مدیران ارشد بانک، در تعدادی از شعب شهرهای قائمشهر،آمل و جویبار حضور یافته و ضمن بازدید با کارکنان این شعب دیدار و گفت و گو کردند.
آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: