مدیر عامل : درمان همکاران از اولویت های بانک است

با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک،بخش داخلی بیمارستان بانک ملی ایران پس از تجهیز و بازسازی ، افتتاح شد.

  • ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 31703
محمدرضا حسین‌زاده در این مراسم با تقدیر از مدیران و کارکنان بیمارستان بانک، از نحوه بازسازی  بخش‌ مذکور تقدیر کرد و با تأکید بر اهمیت ارائه خدمات کامل درمانی در فضایی مطلوب به منظور رفاه حال همکاران و جلب رضایت حداکثری آنها ، رهنمودهای لازم را در این خصوص ارائه کرد.
وی گفت:بازسازی بخش داخلی بیمارستان با توجه به تعداد بالای مراجعان آن ، اقدامی خوب و قابل تقدیر است که سطح رفاه و آسایش بیماران را ارتقا می‌دهد.
حسین زاده افزود: مسائل درمانی همکاران و بیمارستان بانک در اولویت تصمیم‌گیری‌های هیأت مدیره بانک قرار دارد چون به طور مستقیم با سلامت روحی و جسمی همکاران در ارتباط است.
دکتر سید نوید میرنوبهار رییس بیمارستان بانک ملی ایران نیز در این مراسم با اشاره به قدمت بالا و خدمات گسترده بیمارستان از حمایت‌های مدیر عامل بانک از طرح‌های توسعه‌ای بیمارستان تقدیر کرد و گفت: بیمارستان بانک، خانه امید همکاران در سراسر کشور است و ما موظف هستیم بهترین امکانات پزشکی را جهت تامین سلامت آنها فراهم کنیم.
در ادامه حسینعلی سخندان مدیر داخلی بیمارستان بانک به ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده درخصوص بازسازی بخش داخلی و چند بخش دیگر بیمارستان پرداخت و ابراز امیدواری کرد با تجهیز بخش های بیمارستان بانک،رضایت همکاران و مراجعان ارتقا یابد.
آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: