اهدای جوایز تعدادی از برندگان جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران

طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان اداره کل روابط عمومی، جوایز تعدادی از برندگان مرحله دوم جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران اهدا شد.

  • ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 9766
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، جوایز این دوره از قرعه‌کشی جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران، 100 آلبوم سکه بهار آزادی، 150 کمک هزینه دو میلیون ریالی به مدت شش ماه و 500 نیم سکه بهار آزادی است که به برندگان تعلق گرفت.
 برندگان آلبوم سکه و نیم‌سکه بهار آزادی برای اطلاع از نحوه دریافت جوایز خود می‌توانند با روابط عمومی‌های ادارات امور شعب بانک ملی ایران در محل سکونت خود تماس گرفته و جوایز نقدی نیز به صورت ماهانه به حساب‌های برندگان واریز خواهد شد.
اولین جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در سال گذشته و با هدف تقدیر از استفاده‌کنندگان دستگاه‌های خودپرداز بانک ملی ایران آغاز شد که تا 12 شهریور ماه امسال ادامه دارد و تاکنون دو مرحله قرعه‌کشی میان‌دوره‌ای آن انجام شده و قرعه‌کشی نهایی آن با جوایز ویژه و ارزنده باقی مانده است.
تمامی دارندگان کارت‌های بانک ملی ایران و کارت‌های شتاب در صورت استفاده از خودپردازهای این بانک در طول دوره جشنواره براساس جدول امتیازبندی اعلام شده در هر دوره مشمول امتیاز گردیده و براساس آن رتبه‌بندی خواهند شد. دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند برای اطلاع از امتیاز خود به سایت بانک ملی ایران یا خودپردازهای این بانک مراجعه نمایند.
امتیاز مشتریان در پایان هر مرحله ازقرعه‌کشی، صفر نشده بلکه این امتیازات به دوره‌های بعد منتقل خواهد شد تا مشتریان شانس بیشتری برای برنده شدن در مرحله بعدی داشته باشند.
 مرحله نهایی این جشنواره با جوایز ارزنده تا 12 شهریور ماه سال جاری ادامه دارد که پس از برگزاری قرعه‌کشی آن ،اسامی برندگان در تاریخ 20 شهریور ماه امسال همزمان با هشتاد و هشتمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران اعلام خواهد شد.
10 صندوق پر از پول به ارزش 250 میلیون ریال، 18 کمک هزینه 10 میلیون ریالی ماهانه به مدت یک سال، 88 کمک هزینه پنج میلیون ریالی ماهانه به مدت یک سال، 188 کمک هزینه دو میلیون و 500 هزار ریالی ماهانه به مدت یک سال و 1188 کمک هزینه گردشگری 10 میلیون ریالی جوایز قرعه‌کشی نهایی این جشنواره است.
مشتریان محترم می‌توانند جهت اطلاع از امتیاز کارت خود و اطلاع از اسامی برندگان این دوره از قرعه‌کشی جشنواره به منوی جشنواره خودپرداز ها در سایت این بانک مراجعه نمایند.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: