نشست مشترک مدیران ارشد بانک ملی ایران و اگزیم بانک روسیه

لوان زولتاریف معاون مدیرعامل اگزیم بانک روسیه با مدیرعامل و معاون ارزی بانک ملی ایران دیدار کرد.

  • ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 7007
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در این دیدار ضمن معرفی اجمالی این بانک و اشاره به شبکه گسترده آن در داخل و خارج از کشور، مناسبات و توافقات صورت گرفته میان کشور ایران و روسیه را فرصت مناسبی برای توسعه روابط بانکی با آن کشور توصیف و اظهار داشت: باتوجه به حضور سابسیدری میربیزنس بانک در کشور روسیه امکان ارائه خدمات به صادرکنندگان و واردکنندگان در هر دو کشور فراهم بوده و بانک‌ها می‌بایست زمینه ارتقا سطح فعالیت‌های اقتصادی میان دو کشور را فراهم سازند.
 لوان زولتاریف نیز مختصری از فعالیت اگزیم بانک روسیه به عنوان بانک حمایت‌کننده از صادرات و واردات در آن کشور را بیان نمود و سپس به توسعه روابط با بانک ملی ایران اشاره کرده و اواسط ماه جولای را فرصتی مغتنم برای امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دو بانک برشمرد . همچنین ایشان آمادگی آن بانک را برای تخصیص خطوط اعتباری، کمک به صادرکنندگان از طریق ابزارهای بانکی و فعال ‌نمودن حساب‌ها به اسعار مختلف میان دو بانک اعلام داشت.
پناهی عضو هیأت مدیره بانک نیز ضمن ابراز امیدواری درخصوص افزایش حجم مبادلات تجاری میان دو کشور، نقش سیستم بانکی را امری مسلم در این زمینه توصیف نموده و آمادگی بانک ملی ایران و کلیه واحدهای داخل و خارج از کشور را برای همکاری با بانک یادشده و کمک به رشد و توسعه تجارت میان دو کشور اعلام کرد.
 این نشست با حضور اعضای هیأت مدیره و مسئولان ادارات کل امور بین‌الملل و ضمانت‌نامه‌های ارزی در محل موزه بانک ملی ایران برگزار شد.
آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: