کارت اعتباری خرید کالای ایرانی برای کارکنان وزارت آموزش و پرورش از سوی بانک ملی ایران صادر و تحویل می‌شود

در راستای فراهم‌سازی تسهیلات لازم برای کارکنان محترم دولت، کارت اعتباری خرید کالای مصرفی بادوام تولید داخل برای فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش توسط بانک ملی ایران صادر و تحویل می‌شود.

  • ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 25274
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، کارت‌های یاد شده با سقف اعتباری 60 میلیون ریال برای آن دسته از کارکنان وزارت آموزش و پرورش که درخواست کتبی خود را به ادارات کل ذیربط در آموزش و پرورش ارائه نموده‌اند، صادر می‌شود.
 این کارت برای خرید کالا دارای یک دوره اعتبار سه ماهه می‌باشد که در طول این مدت دارندگان کارت می‌توانند از مراکز و فروشگاه‌های تعیین شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت کالای مصرفی بادوام تولید داخل را خریداری کنند. این کارت‌ها برای کارکنانی که حقوق ماهیانه آنان کمتر از 15 میلیون ریال می‌باشد، صادر می‌گردد. نرخ سود کارت‌های مذکور 12 درصد می‌باشد و دوره بازپرداخت آن نیز یک دوره 24 ماهه می‌باشد.
خاطر نشان می‌گردد برای دریافت کارت‌های یادشده نیازی به حضور متقاضی برای تشکیل پرونده در شعب بانک ملی ایران و ارائه ضامن و یا هر گونه وثیقه نبوده و کارت‌ها پس از ارسال فایل مشخصات کارکنان، صرفاً با گواهی کسر از حقوق گروهی از سوی وزارت آموزش و پرورش، صادر و در شعبه تعیین شده از سوی متقاضی در اختیار وی قرار می‌گیرد.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: