اعلام شماره تلفن جدید واحد ارتباط مردمی بانک ملی

بانک ملی ایران به منظور ایجاد سهولت در ارتباط مشتریان با واحد ارتباط مردمی (call center ) خود، خط ویژه تلفنی به شماره 6414-021 را فعال نموده است.

  • ۱۳۸۶/۰۳/۱۲ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 3371
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک پیش از این به منظور رفع امور بانکی مشتریان و در راستای طرح تکریم مشتریان واحد ارتباط مردمی (call center) را راه اندازی کرده بود. بر اساس این گزارش این واحد در تمام روزهای هفته و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به امور بانکی مختلف مشتریان در تمامی زمینه ها اعم از ارزی، ریالی، بانکداری الکترونیک، خودپردازها، پایانه های فروش و.... است. مشتریان بانک ملی ایران همچنین می توانند برای طرح موضوعات و یا مسائل خود با شماره تلفن   66733880-021 نیز تماس حاصل نمایند. پیش از این مشتریان بانک ملی ایران ناچار بودند برای طرح و رفع مسائل بانکی خود به طور حضوری با مراجعه به ادارات مرکزی این بانک اقدام کنند که با راه اندازی واحد ارتباط مردمی مشتریان می توانند به راحتی مسائل خود را مطرح کنند.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: