همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر وب سایت جدید بانک ملی ایران افتتاح شد

ایجاد صفحات واکنش گرا ، کاهش قابل توجه حجم صفحات و استفاده از گرافیک زیبا از جمله ویژگی های سایت جدید اطلاع رسانی بانک ملی ایران است.

  • ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 16965
وب سایت جدید اطلاع رسانی بانک ملی ایران به عنوان یکی از غنی ترین سایت های نظام بانکی کشور، همزمان با آغاز دهه فجر آغاز به کار کرد.
این وب سایت در قالبی جدید و متفاوت از سایت قبلی و با توجه به نیاز کاربران بدلیل استفاده از گجت های مختلف به صورت واکنش گرا طراحی گردیده و کاربر به راحتی و در محیطی کاملا ایده آل در تلفن همراه و تبلت می تواند از آن استفاده نماید.
 سایت جدید بانک ملی ایران ، اطلاعات متنوعی را درعرصه بانکداری نوین و معرفی خدمات جدید این بانک به بازدیدکنندگان ارایه می دهد. کاهش قابل توجه حجم صفحات و استفاده از گرافیک زیبا ، همراستا با آخرین تکنولوژی های عرصه طراحی وب از جمله ویژگی های سایت جدید اطلاع رسانی بانک ملی ایران است که سبب شده است تا کاربران در گجت های مختلف بتوانند با مطلوب ترین حالت از صفحات آن استفاده نمایند
 با توجه به تعداد زیاد صفحات این سایت و اجتناب ناپذیر بودن برخی مشکلات مربوط به انتقال سایت، در صورت بروز خطا در صفحه ای خاص، ضمن پوزش از کاربران اعلام می شود که طی چند روز آتی خطاهای مربوطه رفع خواهد گردید.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: