برگزاری بیست و یکمین جشنواره ورزشی کارکنان بانک در بابلسر

بیست و یکمین جشنواره ورزشی کارکنان بانک با رقابت حدود 900 نفر از همکاران ورزشکار در رشته‌های دو و میدانی، شنا، شطرنج، والیبال، فوتسال و تنیس روی میز در مرکز آموزشی و رفاهی بابلسر آغاز شد.

  • ۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 31538
محمدعلی ایزدی معاون منابع انسانی بانک در مراسم افتتاحیه این جشنواره با تبریک عید غدیر و با اشاره به تقارن این عید با آغاز جشنواره ورزشی بانک گفت: همواره مولا امیرالمومنین حضرت علی (ع) برای مسلمانان الگوی جوانمردی، اسوه اخلاق و مرام پهلوانی در همه زمینه‌ها خصوصاً برای ورزشکاران بوده است.
وی با اشاره به اثرات معنوی، سازنده و مفید ورزش در امور روزمره بیان داشت: ورزش علاوه بر اینکه نوعی فضیلت محسوب می‌شود، نشاط آوری، روحیه مضاعف و ایجاد انگیزه کار و نقش‌ اثر بخش در بازدهی سازمانی و همچنین تحول و تاثیر در رفتارهای اجتماعی و فرهنگی را به دنبال خواهد داشت.
ایزدی با اشاره به روحیه شاد، امیدوار و انرژی مثبتی که با ورزش ایجاد می شود از عموم کارکنان خواست، فضای مودت، همکاری و عرق مشترک همچون یک خانواده را به منظور ارتقای بهره‌وری بانک سرلوحه امور خود قرار دهند.
معاون منابع انسانی بانک تاکید کرد روحیه ورزشکاری می‌تواند ورزشکاران را به گروه مرجعی در سازمان‌ها و نهاد‌ها تبدیل نماید که فرهنگ‌ساز تعامل مثبت، محیط کاری پرنشاط، فضای امیدوار به آینده و تلاش همگرا بین همه اعضا سازمان گردند.
وی گفت : امیدوارم شما این نقش سازنده را به اعتبار خصلت ورزشی که دارید در بانک ایفا نمایید.
دشتی رئیس اداره کل رفاه و درمان نیز در ادامه ابراز امیدواری کرد، تمامی ورزشکاران بانک با تأسی از مولای متقیان حضرت علی (ع) به فعالیت اداری و ورزشی خود بپردازند.
وی جبران کمبودها و کاستی‌ها را با هنر مدیریت و برنامه ریزی صحیح ممکن خواند و افزود: با تلاش تک‌تک ارکان بانک و مدیران می‌توان به درخشش‌های بزرگ علمی ، ورزشی و اقتصادی دست پیدا کرد.
رئیس اداره کل رفاه و درمان، سال 92 و 93 را سالی پرافتخار برای ورزش بانک ملی ایران عنوان کرد و افزود: علاوه بر صعود و فتح قلل مختلف توسط کارکنان، این بانک در 3 دوره متوالی در المپیاد ورزشی بانکی کشور، در همه بخش‌ها و رشته های بانوان و آقایان رتبه اول را کسب کرده است.
دشتی در ادامه سخنان خود خواستار بسط و گسترش روحیه جوانمردی و ورزشکاری در بین کارکنان بانک ملی ایران توسط پیام‌آوران این جشنواره ورزشی شد.
وی همچنین به ارائه گزارشی از عملکرد جشنواره بیستم و نتایج مسابقات در سال گذشته پرداخت.
گفتنی است مسابقات امسال در 6 رشته ورزشی شامل دو و میدانی، شنا، شطرنج، والیبال، فوتسال و تنیس روی میز برگزار می‌شود و 350 نفر در رشته فوتسال، 216 نفر در رشته والیبال، 90 نفر در رشته شنا، 40 نفر در رشته دو و میدانی، 70 نفر در رشته تنیس روی میز و 80 نفر در رشته شطرنج به رقابت خواهند پرداخت.
در پایان مراسم، از تعدادی پیشکسوتان عرصه ورزش بانک با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.
 
آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: