بازدید اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران از غرفه کانون جوانه‌ها

همزمان با عید سعید غدیرخم محمدرضا حسین زاده و دکتر محمد فطانت‌فرد اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران از غرفه کانون جوانه‌های این بانک در نمایشگاه ملی هفته کودک «کودکی» بازدید کردند.

  • ۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 14892
اعضای هیأت مدیره، ضمن بیان رهنمودهای لازم درخصوص ارائه خدمات متنوع به کودکان و نوجوانان در جشن کانون جوانه‌ها با هنرنمایی گروه رنگین‌کمان نیز شرکت کردند.
حسین‌زاده در حاشیه جشن کانون جوانه‌ها با اشاره به مدیریت و اجرای طرح های بزرگ و ماندگار توسط بانک ملی ایران گفت: طرح جزیره آرزوها و کانون جوانه‌های این بانک طرحی منحصربه فرد و ماندگار است که از سنین پایین، نوجوانان را با امور بانکی و مدیریت حساب‌های خود آشنا می‌کند.
وی تلاش برای آموزش مفاهیم اقتصاد، پس‌انداز پول و مدیریت و نگهداری حساب‌های بانکی با زبان هنر و متناسب با روحیات نوجوانان را از اهداف سایت کانون جوانه‌ها برشمرد و بیان داشت: اجرای این طرح با مطالعات فراوان و ماه‌‌ها کار کارشناسی و تخصصی و بر اساس استانداردهای بانک‌های بزرگ دنیا انجام شده است.
وی از بازخورد مطلوب و شایسته این خدمت بانکی نزد کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنها خبر داد و تاکید کرد با این طرح هنرمندانه، قطعاً نام بانک ملی در ذهن نوجوانان که سرمایه های آینده کشور هستند، ماندگار خواهد بود. وی همچنین بر ارائه خدمات بیشتر و متنوع‌تر به کودکان و نوجوانان تاکید کرد.
دکتر فطانت‌فرد عضو دیگر هیأت مدیره، هدف کانون جوانه‌ها را مدیریت وجوه، آموزش اقتصاد خرد و آشنایی با امور بانکی برای قشر کودک و نوجوان عنوان کرد و افزود: برقراری ارتباط بهینه با موسسات اقتصادی نظیر بانک‌ها، به رفتار مالی کودکان در آینده جهت و سمت و سو می دهد.
وی آموزش امور مالی همراه با بازی و سرگرمی را برای فرزندان که آینده‌سازان این کشور هستند، جذاب عنوان کرد و بیان داشت: از این طریق می‌توانیم نام بانک ملی ایران را در ذهن کودکان حک کرده و همچنین کودکان را نیز وارد چرخه اقتصادی کشور کنیم.
عضو هیات مدیره، با اشاره به سابقه 86 ساله بانک ملی ایران و توجهی که از ابتدای تاسیس به کودکان و نوجوانان داشته است، اظهار داشت: کمتر کسی است که از قلک فلزی بانک ملی ایران خاطره‌ای نداشته باشد و این پیش زمینه اجرا و راه‌اندازی کانون جوانه‌های بانک ملی ایران بود.
وی از اعلام آمادگی بانک ملی ایران برای پوشش و آموزش کانون جوانه‌های بانک ملی ایران در سطح مدارس کشور خبر داد و افزود: در صورت همکاری وزارت آموزش و پرورش، بانک ملی ایران با حمایت همه جانبه برای آموزش مفاهیم اقتصادی و امور مالی به کودکان و نوجوانان در سطح مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان اقدام خواهد کرد.
آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: