همایش توجیهی مسئولان دوایر رفاه سراسر کشور و نمایندگان شرکت بیمه البرز در استان‌ها تشکیل شد

بهبود کیفی خدمات درمانی و مسائل بهداشتی کارکنان شاغل، بازنشسته، از کار افتاده و وظیفه‌بگیران از اولویت های مهم و دغدغه اصلی بانک ملی ایران است.

  • ۱۳۹۳/۰۵/۱۴ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 17910

محمد علی ایزدی معاون منابع انسانی بانک ضمن بیان مطلب فوق افزود: قرارداد منعقد شده میان بانک ملی ایران و شرکت بیمه البرز درخصوص پوشش 100 درصدی هزینه‌های بستری خانواده بزرگ بانک، تحولی عظیم جهت رفاه حال همکاران است.

وی شاخص‌های عملکردی مثبت بیمه البرز را از دلایل انتخاب این بیمه ذکر کرد و بیان داشت: با این قرارداد محدودیت درمان بستری در بیمارستان بانک برداشته می‌شود و می‌توان از ظرفیت بالای مراکز درمانی متعدد طرف قرارداد با بیمه البرز در سراسر کشور استفاده نمود؛ ضمن اینکه مزیت رقابتی نیز برای ارائه خدمات مفید و ارزنده برای بیمارستان بانک ایجاد خواهد شد.

در بخش دیگری از این همایش، حسین دشتی رئیس اداره کل رفاه و درمان ضمن قدردانی از مسئولان ارشد بانک و بیمه البرزگفت:

این اقدام رفاهی نگرانی‌ها و مشکلاتی که درخصوص درمان بیماران بستری وجود داشته است را مرتفع خواهد کرد و همزمان در کاهش هزینه‌های درمانی بانک بسیار موثر خواهد بود.

وی اجرای موفق و بهنگام این طرح بزرگ را دارای اهمیت بالا عنوان کرد و جلب رضایت حداکثری کارکنان و خانواده آنها و افزایش همکاری‌های بیشتر و موثرتر با شرکت بیمه البرز را مورد تاکید قرار داد.

سید رسول تاجدار مدیرعامل شرکت بیمه البرز نیز با ابراز خرسندی از عقد قرارداد بیمه‌ای با بزرگترین مجموعه اقتصادی و بانکی جهان اسلام گفت: بیمه البرز با بیش از 55 سال سابقه فعالیت و کسب عنوان اول مشتری مداری طی 9 سال متوالی، بهترین خدمات بیمه‌ای را به کارکنان بانک ملی ایران ارائه خواهد کرد.

وی همچنین به سامانه پاسخگویی 24 ساعته بیمه البرز با شماره 88892442-021 برای راهنمایی و رفع مشکلات بیمه کارکنان بانک اشاره کرد و افزود: این سامانه حتی در ایام تعطیل پاسخگوی تماسهای کارکنان بانک درخصوص مشکلات احتمالی خواهد بود.

 در پایان این همایش جلسه پرسش پاسخ با مسئولان بیمه البرز برگزار گردید و مسئولین دوایر رفاه استان‌ها در سراسر کشور ضمن بیان دیدگاه‌ها و پاسخ سوالات خود را دریافت کردند.

گفتنی است بیمه تکمیلی درمان (بستری) شامل تمامی کارکنان شاغل، بازنشسته، از کار افتاده، حالت اشتغال ، وظیفه‌بگیر بانک و اعضای تحت تکفل آنان خواهد شد و تمامی هزینه‌های بستری شامل دارو، تجهیزات و … شامل پوشش 100 درصدی می شود.

در این طرح تمامی خانواده بزرگ بانک و افراد تحت تکفل آنها می‌توانند با در دست داشتن کارت بیمه البرز که شامل 2 کوپن می‌باشد و همراه داشتن کارت شناسایی بانک و کارت ملی، در هر یک از مراکز درمانی و بیمارستان ‌های طرف قرارداد با بیمه البرز که اسامی آنها از طریق سایت بیمه البرز به نشانی http://www.alborzinsurance.ir قابل دسترس است، عملیات درمانی خود را پیگیری و در مراکز مذکور بستری شوند. کارت‌های بیمه در فاز اول دارای 2 کوپن می باشد که در صورت مراجعه به هر یک از مراکز درمانی یک کوپن آن جدا خواهد شد و در صورت اتمام کوپن‌ها ظرف مدت یک هفته مجدداً کارت جدید برای بیمه شده صادر می‌شود و محدودیتی در صدور کارت‌های بیمه وجود نخواهد داشت.

 بدیهی است کارت‌های الکترونیکی به عنوان کارت اصلی کلیه افراد بیمه شده در آینده نزدیک جایگزین کارت‌های موقت خواهد شد. بیمه ‌شدگان برای ترخیص و یا بستری در مراکز درمانی نیازی به پرداخت هیچگونه وجه نقدی نخواهند داشت و مدت این قرارداد به مدت یک سال شمسی از ساعت 24 روز پانزدهم مرداد ماه جاری می‌باشد که با توافق طرفین برای یک سال قابل تمدید است. تمامی تعهدات بیمه‌گر (شرکت بیمه البرز) در این قرارداد بدون سقف می باشد همچنین تمامی هزینه‌های تعهد شده بدون فرانشیز است. لازم به ذکر است متن تفاهم‌نامه بین بانک ملی ایران و شرکت بیمه البرز در بخش ویژه همکاران قابل مشاهده است.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: