دکتر همتی در دیدار نوروزی با مدیران بانک ملی ایران : بانک ملی ایران در سال 93 باید بر مبنای اصول اقتصادی حرکت کند

دکتر عبدالناصر همتی در دیدار نوروزی با اعضای هیأت مدیره و معاونان، مدیران امور، روسای ادارات مرکزی و شعب مستقل تاکید کرد: بانک ملی ایران در سال جدید باید بر مبنای اصول اقتصادی حرکت کند و اصول اقتصادی نیز توازن دخل و خرج یک بنگاه مالی است.

  • ۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 33054
مدیرعامل بانک ملی ایران با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای تمامی مدیران و کارکنان این بانک گفت: من به آینده بانک ملی ایران بسیار خوشبینم و مطمئنم امسال، سال خوبی برای این بانک خواهد بود.
وی با اشاره به نام گذاری سال 93 توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان سال «اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» ابراز داشت: به نظر من بهترین مصداق این موضوع، بانک ملی ایران است که با عزم همگانی همکاران و مدیریت جهادی باید جایگاهش ارتقا یابد.
همتی با اشاره به پتانسیل‌های بالای بانک ملی ایران اظهار داشت: بانک ملی ایران نقاط قوت بسیار زیادی نظیر نیروی انسانی، حجم دارایی و امکانات و اراده بالای همکاران را در اختیار دارد.
همتی در ادامه افزایش سهم بازار بانک، ارتقای اساسی جایگاه بانکداری الکترونیک، پیگیری بسیار جدی مطالبات معوق، افزایش سرمایه، تعیین تکلیف مطالبات از دولت، بهینه سازی سرمایه‌گذاری‌ها، فروش برخی شرکت‌ها و مشتری‌مداری را مهمترین برنامه‌های سال 93 بانک ملی ایران عنوان داشت و ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش همکاران در بخش‌های مختلف، سال پر حرکتی در پیش رو باشد.
 
 
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: