مدیرعامل در خوزستان: ایجاد رضایت در مشتری بهترین تبلیغ است

مدیرعامل بانک ملی ایران در جمع مسئولان و روسای شعب اداره امور شعب استان خوزستان گفت: بهره‌وری دارای دو بخش اثربخشی و کارایی است که بر این اساس تمامی فعالیت‌های بانک باید اثربخشی و کارایی در پی داشته باشد.

  • ۱۳۹۱/۱۰/۲۱ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 2487

وی در ادامه بیان داشت: سرانه سپرده کارکنان و شعب، شاخص مهم ارزیابی بانک‌هاست که با توجه به قدمت و جایگاه بانک ملی ایران، همواره باید رتبه اول را در اختیار داشته باشد و همه همکاران باید به این مهم توجه کنند.
 مدیرعامل با عنوان اینکه هیچ شیوه تبلیغی بهتر از ایجاد رضایت در مشتریان نیست، اظهار داشت: باید به نوع رفتارها و عملکردها در سطح بانک توجه گردد و با شناسایی مشتریان سپرده‌گذار، رضایت آنها حاصل شود.
وی با تاکید بر لزوم توزیع بهینه شعب در تمام نقاط شهر ادامه داد: در حال حاضر کاری واجب‌تر از وصول مطالبات معوق وجود ندارد که همه باید در این خصوص حساس باشند.
در بخش دیگری از این جلسه آقای حیدری بر ضرورت استفاده بیشتر از ابزار ضمانتنامه با هدف افزایش درآمد بانک تاکید کرد.
وی در خصوص خدمات نوین بانک ابراز داشت: باید خدمات غیر حضوری و الکترونیک گسترش یابد تا بتوانیم خدمات جوان‌پسند را به جامعه ارائه کنیم.
آقای حیدری مسئولیت مدیران را آزاد کردن انرژی کارکنان دانست و بر لزوم نظارت مداوم و هوشمندانه مسئولان شعب بر امور تحت نظر خود تاکید کرد.
گفتنی است آقای خواجه حسنی عضو هیأت مدیره به اتفاق تنی چند از مسئولان بانکی در این سفر مدیر عامل را همراهی می‌کردند. 
  
 

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: