تاکید اعضای هیأت مدیره بر جذب منابع ارزان قیمت در گیلان

آقایان دامغانیان و خواجه حسنی اعضای هیأت مدیره و هیأت همراه با حضور در جمع همکاران استان گیلان، به تشریح جدیدترین سیاست‌ها و برنامه‌های بانک پرداختند.

  • ۱۳۹۱/۱۰/۲۰ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 2529


در این همایش که عملکرد اداره امور شعب نیز در آن بررسی شد، آقای دامغانیان ضمن تشریح سیاست‌های جدید بانک بر بازنگری و تعریف درست و صحیح از ارباب رجوع و مشتری ‌مداری در تمامی سطوح تاکید کرد و گفت: آن کسی که بر ما وارد می شود مورد احترام ماست و نباید به هیچ وجه اهداف بزرگ و ملی بانک خود را با دیدگاه صنفی به مردم معرفی کنیم. بانک ملی ایران موسسه بسیار بزرگی است و به گردن ما حق بسیاری دارد لذا با غیرت و تعصب باید جایگاه اصلی و واقعی بانک را حفظ کنیم.
وی تصریح کرد: اعضای هیات مدیره بانک در راستای بهبود امور، راهگشای استان‌ها خواهند بود و هر نوع اختیاراتی را که در جهت تحقق اهداف و منافع بانک باشد تفویض خواهند کرد.
آقای دامغانیان در بخش پایانی سخنان خود به متفاوت بودن فضای رقابتی امروز با فضای گذشته اشاره کرد وگفت: امروز عصر انفجار نیاز است. در عصر انفجار نیاز، تقاضا بسیار بالاست و افراد به جایی مراجعه می کنند که سطح نهایی تامین نیازهای خود را ببینند و این ملاک تبلیغ و وفاداری مشتریان نسبت به سازمان‌هاست.
در ادامه این همایش آقای خواجه حسنی  بر ایجاد تغییر در شیوه های رفتاری و نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان تاکید کرد وگفت: در این راستا باید بدانیم این مشتری است که تصمیم می گیرد کدام بانک را انتخاب کند و از کجا خدمات دریافت نماید. لذا اصل احترام و تکریم مشتری و سپس سرعت خدمات‌دهی برای مشتریان ملاک انتخاب خواهد بود.
وی با عنوان این که متصدیان امور بانکی ویترین بانک و از مهمترین سطوح کارکنان بانک می باشند، گفت: متصدیان امور بانکی با رفتار خود تعیین می کنند که مشتری در بانک بماند یا از بانک بیرون رود.
عضو هیأت مدیره بر لزوم تکریم مشتریان تاکیدکرد و افزود: این که ما خدمتگزار مردم باشیم وگره از مشکلات آنها بازکنیم یک موهبت بزرگ الهی است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم. مردم حقیقتا بانک ملی ایران را دوست دارند از این رو همواره عملکرد کارکنان بانک مورد تجزیه و تحلیل مردم قرار می‌گیرد. در نتیجه انتظار مردم از بانک ملی ایران متفاوت است لذا لازم است بیش از پیش عملکرد مجموعه، تحت کنترل قرار گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت آموزش و کسب دانش و مهارت های شغلی اشاره کرد وگفت: سطح آگاهی مسئولان شعب از علوم و فنون بانکی و همچنین اطلاع از آخرین دستاوردها و خدمات بانکداری باید به روز باشد.
آقای خواجه حسنی در بخش پایانی سخنان خود به تشریح موضوعات حمایت از بخش تولید در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان جامعه، تلاش برای جذب منابع ارزان قیمت و کاهش هزینه های سازمانی براساس اصل سودآوری، کسب اطلاع از سرانه سپرده در استان به جهت شناخت شاخص بهره وری و همچنین استعدادیابی و استفاده بهینه از سرمایه های انسانی در راستای تحقق اصل شایسته سالاری در سازمان پرداخت.
در بخش بعدی این همایش آقایان قیطاسی، لهرابیان و حیدری مدیران امور سازمان، امور مالی و رئیس اداره کل سرمایه انسانی به تجزیه و تحلیل آخرین وضعیت اداره امور شعب استان در حوزه‌های مربوطه پرداختند.
در ابتدای این همایش نیز آقای طلوعی رئیس اداره امور شعب به ارائه گزارشی از عملکرد اداره امور شعب پرداخت. 
 

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: