مشتریان بانک ملی ایران با sms از حساب خود مطلع می شوند

با اجرای سیستم sms بانکینگ در بانک ملی ایران ، مشتریان این بانک به راحتی می توانند از طریق پیام کوتاه تلفن همراه(sms) وضعیت حساب خود را کنترل کنند.

  • ۱۳۸۵/۰۵/۰۵ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 3748
در این سرویس سه گردش آخر و هر گونه نقل و انتقال وجه در حساب های بانکی غیر متمرکز نظیر جاری و پس انداز از طریق پیام کوتاه تلفن همراه (sms )به مشتریان اعلام می شود. بر اساس این گزارش در حال حاضر این خدمت نوین در 38 شعبه بانک ملی ایران ارائه می شود و به زودی در شعب دیگر این بانک توسعه خواهد یافت. مشتریان برای بهره مندی از این خدمت می توانند در تهران با مراجعه به شعب مرکزی، سعدی، بازار، میدان هفتم تیر، دانشگاه تهران، امام حسین(ع)، فدک، اسکان، کاشف و در شهرستانها به شعب مرکزی سمنان، کرج، قزوین، قم، اراک، اصفهان، شهرکرد، یزد، رشت، زنجان، تبریز، اردبیل، ارومیه، کردستان، کرمانشاه، خرم آباد، اهواز، شیراز، بندرعباس، کیش، قشم، کرمان، بوشهر، زاهدان، مشهد، گرگان، ساری، ایلام و همدان نسبت به تکمیل فرم درخواست عضویت برای ارسال پیام کوتاه بانکی بر روی تلفن همراه اقدام کنند. بانک ملی ایران با ارائه این سرویس، گام دیگری در مسیر بانکداری الکترونیکی برداشته که اجرای آن ضمن کاهش مراجعه حضوری به شعب و تسهیل امور بانکی مشتریان، اقدامی مهم در جهت کاهش سفرهای زاید درون شهری نیز به شمار می رود
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: