قابلیت های سیستم تلفنبانک بانک ملی ایران

پرداخت قبوض خدماتی ، اطلاع رسانی لحظه ای از موجودی، ارائه 100 گردش آخر حساب، اطلاع از وضعیت چک های صادره، امکان تغییر رمز، دریافت صورتحساب از طریق دورنگار و مسدودکردن ملی کارت در صورت مفقود شدن از جمله قابلیت های اصلی سیستم تلفنبانک بانک ملی ایران است.

  • ۱۳۸۵/۰۱/۱۱ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 5502
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مشتریان برای بهره مندی از این سیستم می‌توانند با شماره تلفن های 900و22266800-021 تماس برقرار کنند. مشتریان این بانک می توانند پس از اخذ رمز دوم (دریافت رمز دوم از طریق دستگاه خودپرداز) برای پرداخت قبوض خدماتی از طریق شماره تلفن 22266900-021 با ورود شناسه قبض و شناسه پرداخت از خدمات تلفنبانک سیبای بانک ملی ایران استفاده کنند که در حال حاضر این خدمت صرفاً‌در استان تهران ارائه می شود. همچنین شماره تلفن 22266800-021 جهت اطلاع از موجودی و گردش های مالی در اختیار مشتریان این بانک قرار دارد که استفاده از رمز دوم برای استفاده از این خدمت ضروری است. ارائه خدمات سیستم تلفنبانک سیبای بانک ملی ایران در راستای توسعه بانکداری الکترونیکی و تسهیل امور بانکی مشتریان صورت می پذیرد.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: