به منظور رفع مشکلات خودپردازها در ایام نوروز بانک ملی ایران ستاد پاسخگویی به مشتریان راه اندازی کرد

بانک ملی ایران با هدف رفع مشکلات احتمالی خودپردازهای این بانک در تعطیلات نوروز، ستاد ویژه پاسخگویی به مشتریان راه اندازی کرد.

  • ۱۳۸۴/۱۲/۰۷ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 3301
این واحد در روزهای 29 اسفند ماه تا 4 فروردین و 9 تا 13 فروردین از ساعت 9 تا 14 اماده پاسخگویی و رفع مشکلات مراجعه کنندگان است. بر این اساس دارندگان ملی کارت ها می توانند در صورت بروز اشکال در کارکرد خودپردازها و کارت های صادره این بانک برای رفع اشکال با شماره تلفن های 80 و60993079 (021) ، 66733880(021) و 33955059(021) تماس گرفته و با اعلام شماره کارت خود و زمان انجام تراکنش درخواست رفع اشکال احتمالی را اعلام کنند.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: