دبیر کمیسیون هماهنگی بانک ها در استان کرمان: شبکه بانکی در کرمان طی 9 ماه بیش از 16 هزار میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان کرمان گفت: طی 9 ماه منتهی به آذرماه 84 شبکه بانکی در این استان بالغ بر 16 هزارو 438 میلیارد ریال به بخشهای مختلف اقتصادی تسهیلات اعطا کرده است.

  • ۱۳۸۴/۱۲/۱۳ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 3744
رضا دهقان اناری افزود: در همین مدت میزان سپرده جذب شده از بخش خصوصی توسط بانک های این استان 17 هزار و 797 میلیارد ریال بوده است که 92 درصد این منابع جذب شده در قالب عقود اسلامی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد. وی اظهار داشت: این تسهیلات در بخش های مختلف اقتصادی شامل خدمات، کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان و صادرات و تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، قرض الحسنه مسکن، قرض الحسنه اشتغال زایی و ...پرداخت شده است. وی با اشاره به برخی مطالب عنوان شده درباره کارکرد شعب بانک ها در استان کرمان خصوصاً در بخش تسهیلات ازدواج افزود: 644 شعبه شبکه بانکی در استان کرمان طی 11 ماهه نخست امسال تنها در بخش تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بیش از 27 هزار فقره تسهیلات به ارزش 220 میلیارد و 947 میلیون ریال به جوانان این استان اعطا کرده اند. دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان کرمان ادامه داد: این آمار نشان می دهد که بانک های استان تا حد توان خود پاسخگوی تقاضاهای دریافت تسهیلات از سوی مردم استان بوده اند. وی تأکید کرد: کارکنان شبکه بانکی در کشور به صورت شبانه روزی تلاش می کنند خدمتگزاری صدیق برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند و با ارائه انواع خدمات به هموطنان عزیز و حرکت در مسیر مشتری مداری و اعطای تسهیلات به صنعتگران و تولیدکنندگان و مشارکت در طرح های بزرگ رسالت خود را به انجام برساند. به گفته وی 5 هزار و 580 کارمند شبکه بانکی در استان کرمان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در همین مسیر گام بر می دارند. دهقان اناری گفت: رشد اقتصادی کشور در سال گذشته حدود 6/6 درصد بود که تحقق این مهم بدون اجرای صحیح عملیات بانکی دور از دسترس بود. وی گفت: شبکه بانکی در استان کرمان توانسته در راستای سیاست های دولت با جذب سرمایه های سرگردان و به کارگیری این منابع در فعالیت های مولد در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش مهم و مشارکتی موثر ایفا کند.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: