مشاوره مالی مشتریان در شعب بانک ملی ایران

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران گفت: روسای شعب بهترین مشاور مالی مشتریان هستند و لذا باید مشتریان در بانک ملی به نحوی مشاوره داده شوند که بیشترین سطح منفعت و رضایت را کسب کنند.

  • ۱۳۸۴/۰۷/۲۸ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 3801
غلامحسن اصغرزاده زعفرانی در جمع مسئولان روسای شعب این بانک در جنوب تهران با اشاره به اهمیت ذاتی مشتریان در بقای بانک ها افزود: مدیریت از پشت باجه بانک شروع می شود و باید تمامی تمهیدات برای ایجاد رضایت مشتریان در شعب بانک ملی انجام شود. وی روسای شعب بانک ملی را به سرکشی مداوم در سطح شعب و هدایت نیروهای جوان فراخواند و اظهار داشت: وقتی روسای شعب حضور محسوسی در سطح شعب داشته باشند، اساساً دیگر نیازی به بازرسی های نامحسوس از شعب نیست. به گفته وی تبلیغات صرفاً مشتریان را به بانک جذب می کند ولی تبدیل آنها به مشتریانی وفادار بستگی به این دارد که بانک تا چه حد توانسته باشد، مشتریان را راضی و خشنود سازد. زعفرانی نحوه عملکرد کارکنان بانک را در میزان رضایت مشتریان مورد تأکید قرار داد و افزود: نگرش و رفتار مناسب کارکنان موجب رضایت مشتریان و حفظ آنها به عنوان مشتریان وفادار شده و لذا این نوع رفتارها باید در بانک ملی توسعه یابد.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: