شعبه پاستور بانک ملی ایران برای تامین رفاه بیشتر مشتریان و کارکنان بازسازی شد

شعبه پاستور بانک ملی ایران در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مشتریان بازسازی و تجدید بنا شد.

  • ۱۳۸۴/۰۲/۲۶ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 4847
رییس اداره روابط عمومی بانک ملی ایران در مراسم بازگشایی این شعبه در جمع مشتریان گفت: با توجه به ارزش بالای مشتری برای بانک و ناهماهنگ بودن نمای ساختمان این شعبه با شأن و منزلت مشتریان با رعایت صرفه جویی و صرف حداقل هزینه زیبا سازی و تجدید بنا شد. سید غلامرضا کاظمی دینان با تاکید بر نقش سرمایه های مردمی و حمایت آنان در تشکیل و ادامه فعالیت بانک ملی ایران به عنوان بانک دولت و مردم افزود: بر کسی پوشیده نیست که اگر سرمایه، هدایت و حمایت مردم نبود بانک ملی ایران نیز با توجه به سلطه بانکهای خارجی در کشور توان فعالیت و ارایه خدمت به مردم ایران را نداشت. وی افزود: از این رو افتخار کارکنان بانک ملی ایران است که در هر کجای دنیا خدمتگذار مردم ایران باشند وجلب رضایت مشتریان را به سود ترجیح دهند و امید که بتوان با پذیرش انتقادات و پیشنهادات مشتریان در مسیر اصلاح و بازسازی خدمات این بانک گام برداشت. وی شلوغی شعب بانک ملی ایران را نشان دهنده اعتماد عمومی به این بانک عنوان کرد و گفت: به لحاظ قدمت شعب بانک ملی ایران برخی از آنها فرسوده شده اند که برای راحتی و آسایش بیشتر مشتریان و کارکنان بتدریج همگی بازسازی خواهند شد. وی از تغییر و تحول در ساختار داخلی بانک ملی ایران خبر داد و افزود: علاوه بر نمای بیرونی ، ساختار درونی و عملیات بانکی در بانک ملی ایران در حال بازسازی و نوسازی است بطوریکه در بانک ملی ایران دفتر تغییرات برای بهینه سازی خدمات تشکیل شده که به زودی مشتریان شاهد ارایه خدمات بهینه در این بانک خواهند بود. کاظمی دینان پیاده سازی طرح های اتوماسیون را از جمله این تحولات ذکر کرد و گفت: اگر چه طرح جامع انفورماتیک برای ارایه خدمات جدید در بانک ملی ایران در حال پیاده سازی است اما در کنار آن طرح های مختلفی برای مکانیزه کردن عملیات و ارایه بهتر خدمات هماهنگ با سلیقه و خواسته مشتریان بتدریج پیاده سازی می شود که از جمله می توان به پیاده سازی سیستم مکانیزه خدمات ارزی و معاملات و تسهیلات اشاره کرد. رییس اداره امور شعب مرکزی تهران بانک ملی گفت: با توجه به فرسوده بودن این ساختمان و برخورداری این شعبه از مشتریان خاص از جمله نهاد ریاست جمهوری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای عالی امنیت ملی، مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان پرورش استعدادهای درخشان و انستیتو پاستور نمای درونی و بیرونی آن بازسازی شد. محمد حسین شایان فر افزود: علاوه بر بازسازی نمای ساختمان این شعبه با توجه به فراهم شدن فضای مناسب پیش بینی شده در آینده نزدیک خدمات ارزی نیز در این شعبه به مشتریان ارایه شود. وی ارایه خدمات در محل کسب و کار را برنامه های راهبردی بانک ملی ایران عنوان کرد و افزود: اگر چه تا رسیدن به این هدف فاصله زیادی وجود دارد اما در نخستین گام این شعبه اقدام به تاسیس باجه ای در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری کرده است که تمامی خدمات شعبه ای را به مشتریان ارایه می دهد. در ادامه این مراسم مدیر کل امور مالی نهاد ریاست جمهوری به عنوان نماینده یکی از مشتریان بانک ملی ایران با تقدیر از اهتمام این بانک به جلب رضایت مشتریان و تامین آسایش آنان گفت: از آنجا که زیبا سازی فضا و محیط کاری نخستین تاثیر را بر روحیه و انگیزه کارکنان دارد، بانک ملی ایران با این اقدام بزرگترین گام را در بهینه سازی رفتارها و برخوردها با مشتریان و ارباب رجوع برداشت. حسین مومنی با اشاره به حساس بودن دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش دشمنان برای به مخاطره افکندن این انقلاب با شگردهای مختلف افزود: از آنجا که پشتوانه این انقلاب مردم است زمانی به مخاطره می افت که پشتوانه آن حذف شود، از این رو بر عهده سازمانهای مختلف از جمله شبکه بانکی است که تعامل و صمیمیت دولت و مردم برقرار کنند. به گفته وی، در این میان بانک ملی ایران به لحاظ قدمت و سابقه دیرینه مسولیتی سنگین تر برای برقراری این صمیمیت دارد که می تواند با ارایه خدمات بهتر و جلب اعتماد بیشتر مردم محقق شود.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: