با اجرای طرح جامع انفورماتیک بانک ملی ایران یک بانک کاملا مشتری گرا و شعبه محور می شود

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران گفت: جهت حفظ و ارتقای جایگاه بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک کشور، این بانک با اجرای طرح جامع انفورماتیک به بانکی کاملا مشتری گرا و شعبه محور تبدیل می شود.

  • ۱۳۸۴/۰۲/۲۵ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 4811
پرویز مقدسی در همایش بررسی عملکرد سال 83 و تبیین عملکرد سال 84 این بانک ، از تمرکز بر روی بخش کسب و کار، ارائه خدمات به دولت و هم سویی سازمانی را به عنوان عناصر کلیدی این استراتژی یادکرد. وی ، پیشگامی بازار پولی، ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان، رشد سالانه سودآوری، خدمت رسانی به دولت و توسعه شبکه بین المللی را دورنمای کاری بانک ملی ایران دانست. وی ابراز داشت: بر اساس تحقیقات در حال حاضر بانک ملی ایران در مرحله رو به توسعه قرار دارد ولی قصد دارد با اجرای طرح جامع انفورماتیک طرف 3 تا 5 سال آینده به بانکی توسعه یافته تبدیل گردد. مقدسی با اشاره به این نکته که این طرح،قابلیت های اصلی بانک ملی را ارتقا خواهد داد، افزود: اجرای این طرح نه تنها قابلیت های فناوری اطلاعات بلکه بخش های اصلی الگوهای کاری را در بانک متحول خواهد کرد. وی پروژه های اجرایی در طرح جامع انفورماتیک را به دو گروه کاری و فناوری تقسیم کرد و دیدگاه و مدیریت، مدیریت تحول، طراحی مجدد فرایندها، همسویی ساختار سازمانی، مدیریت ریسک، خدمت رسانی به مشتری، استخدام و آموزش، بازاریابی و تقسیم بندی مشتریان، ارزیابی عملکرد ، مدیریت کیفیت و توسعه بیش از پیش محصولات و خدمات را پروژه های کاری طرح دانست. عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران افزود: اتصال سازمانی ، معماری خدمت گرا، خدمات شبکه ای (وب)، مرکز تماس (خدمات بانکی کمکی)، بانکداری خودیاور، نوسازی سخت افزار شعب، مدیریت اسناد و ... از جمله پروژه های فناوری طرح محسوب می شوند. گفتنی است همایش بررسی عملکرد سال 83 و تبیین برنامه های سال 84 بانک ملی ایران به مدت دو روز در مرکز آموزش و رفاه کارکنان این بانک در بابلسر برگزار می شود.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: