ادامه جلسات بررسی طرح بهینه سازی جوایز و نوع تبلیغات حساب های قرض الحسنه بانک ملی ایران

دومین جلسه بررسی طرح بهینه سازی جوایز و نوع تبلیغات حساب های قرض الحسنه بانک ملی ایران با حضور اعضای گروه بررسی کننده برگزار شد .

  • ۱۳۸۴/۰۲/۲۱ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 2964
اعضای این گروه که به ابتکار روابط عمومی بانک ملی ایران تشکیل شده ، متشکل از تنی چند از استادان دانشگاه ، مدیران و سردبیران شماری از مطبوعات اقتصادی و نویسندگان و تحلیل گران برجسته اقتصادی و اجتماعی است که بنا به درخواست روابط عمومی بانک ملی ایران مسئولیت بررسی و یافتن مناسب ترین جایگزین برای روش کنونی جوایز حساب های قرض الحسنه و همچنین شکل تبلیغات این موضوع را بر عهده گرفته اند . غلامرضا کاظمی دینان مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی بانک ملی ایران با ارائه توضیحاتی درباره اهداف مورد نظر از تشکیل گروه مزبور اظهار داشت مدیریت بانک ملی ایران با درک نقش و جایگاه سنت الهی قرض الحسنه در نظام بانکی کشور و جامعه و به منظور حفظ شأن و کرامت والای نظام بانکی و نیز هم میهنانی که اقدام به سپرده گذاری در حساب های قرض الحسنه می کنند ، از چندی پیش روابط عمومی را مأمور کرده بود تا با بهره گیری از نظرات کارشناسان صاحب نظر اقتصادی و اجتماعی بررسی هایی را درخصوص بهترین و مؤثرترین راه های جایگزینی شیوه رایج قرعه کشی سالانه جوایز حساب های قرض الحسنه انجام و نتیجه بررسی ها را به صورت پیشنهاد هایی جامع و قابل اجرا به مدیریت بانک ارائه دهد . مدیر روابط عمومی بانک ملی ایران افزود با توجه به نقش بسیار مهمی که منابع حاصله از حساب های قرض الحسنه برای پرداخت وام و تسهیلات به متقاضیان و گره گشایی از مشکلات قشرهای مختلف در جامعه دارد و با اعتقاد به این که اکثریت قریب به اتفاق سپرده گذاران قرض الحسنه با نیت خیر و بدون داشتن چشم داشت مادی ، وجوه غیر ضروری خود را در این حسابها سپرده گذاری می کنند ، ایجاد جاذبه های گوناگون برای حساب های قرض الحسنه باید به گونه ای باشد که در عین تداوم هر چه بیشتر جریان منابع به سوی این حسابها از وارد آمدن هر گونه خدشه ای به شأن و اعتبار نظام بانکی و جایگاه معنوی حساب های قرض الحسنه به شدت بپرهیزد . در راستای همین دیدگاه ها بود که روابط عمومی بانک ملی ایران از تنی چند از افراد علاقه مند و صاحب نظر در مسائل بانکی ، اقتصادی و اجتماعی متشکل از اساتید دانشگاه ، مدیران و سردبیران ، نویسندگان و تحلیل گران برجسته اقتصادی ، اجتماعی مطبوعات دعوت کرد تا در قالب یک کار گروهی در تحقق این مأموریت بسیار مهم با روابط عمومی بانک ملی ایران همکاری کنند که خوشبختانه این دعوت مورد قبول واقع شد و شاهد برگزاری دومین جلسه بررسی راهکارهای جایگزینی شیوه قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه در روابط عمومی بانک ملی ایران بودیم و تصمیم داریم این جلسات را تا رسیدن به نتیجه نهایی ادامه دهیم . مدیر روابط عمومی بانک ملی ایران با تأکید بر این که این بانک بعنوان معتبرترین و پیشینه دار ترین بانک تجاری کشور همواره بر خود فرض دانسته تا در ایجاد هر گونه تحول کمی و کیفی در نظام بانکی کشور نقش پیشتاز و الگو دهی خود را ایفا کند ، در ارتباط با اصلاح آسیب ها و نقاط ضعف روش جاری قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه نیز که مدتهاست به حق انتقادها و نارضایتی هایی را در میان قشرهای مختلف به خصوص قشر متفکر و آگاه جامعه برانگیخته است ، نیز خود را موظف به ایفای چنین نقشی می داند و امیدواریم با بهره گیری از نقطه نظرات و توصیه های کارشناسی گروه مزبور بتوانیم بدون شتابزدگی راه حلی جامع که در بر گیرنده تمامی جوانب این موضوع مهم باشد پیدا و ارائه کنیم ولی آنچه که مسلم است این است که ادامه وضعیت موجود قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه چه از نظر شیوه تبلیغات برای این جوایز و چه از جهت نوع جوایزی که برای این حسابها در نظر گرفته شده به هیچ وجه با شأن و منزلت سنت قرض الحسنه و نظام بانکی کشور سازگار نیست و ما از عموم افراد دلسوز و صاحب نظر دعوت می کنیم چنانچه طرح و پیشنهادی برای جایگزینی شیوه کنونی دارند با پست یا از طریق شماره فکس 6738606 به روابط عمومی بانک ملی ایران ارسال دارند تا در جلسات گروه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گیرد . مدیر روابط عمومی بانک ملی ایران در بخش دیگری از توضیحات خود متذکر شد که انتخاب راه و روش جدید به هیچ وجه به معنای قطع تبلیغات رسانه ای برای جذب منابع به سوی حساب های قرض الحسنه نخواهد بود و تنها چارچوب ، پردازش محتوی و نحوه انجام تبلیغات مربوط به این حساب ها مورد تجدید نظر اساسی قرار خواهد گرفت .
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: