با اجرای 28 پروژه ظرف پنج سال آینده تغییرات گسترده در ارائه خدمات بانک ملی ایران

مدیر عامل بانک ملی ایران خبرداد : با ایجاد دفتر مدیریت تغییردر بانک ملی ، 28 پروژه جدی و اساسی در جهت ارائه بهتر خدمات این بانک تعیین شده که ظرف پنج سال آینده چهره بانک ملی را به کلی تغییر خواهد داد .

  • ۱۳۸۴/۰۲/۱۸ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 3687
دکترولی اله سیف در جمع مدیران ارشد ادارات ستادی این بانک با اشاره به اینکه این پروژه ها در قالب طرح جامع انفورماتیک بانک ملی قرار دارد ، افزود : این 28 پروژه در سه فاز با اولویت های زمانی یک ساله ، یک تا دوساله و سه تا پنج ساله است . به گفته وی در اولین مرحله اجرای طرح جامع انفورماتیک در سال گذشته که 24 هفته طول کشید ، وضعیت موجود فرایند ها شناسایی و اهداف و برنامه های راهبردی بانک برای دستیابی به حداکثر کارایی تدوین شد . وی با اشاره به ایجاد کمیته راهبردی بانک وتعیین اهداف کلان بانک ملی در راستای استقرار طرح جامع انفورماتیک گفت : این اهداف در پنج محور رهبری بازار پولی کشور ، ارائه خدمات به مشتریان با کیفیت بالا از طریق ایجاد یک سازمان کارا و مشتری محور ، رشد سالانه سودآوری ، ارائه خدمات به دولت به عنوان بانک همیشه دولتی و توسعه شبکه بین المللی قراردارند . رئیس هیأت مدیره بانک ملی ایران قابلیت به روز شدن مستمرجهت جلوگیری از قدیمی شدن این طرح را از ویژگیهای خاص آن دانست و اظهار داشت : دفتر مدیریت تغییر حتی پس از اجرای کامل طرح جامع انفورماتیک برای نوسازی و بازسازی طرح به فعالیت خود ادامه خواهد داد . بر اساس این گزارش ، وی در ادامه با عنوان این نکته که سال 84 به علت تقارن با آغاز اولین سال حرکت کشور به سوی اهداف بلند سند چشم انداز بیست ساله و همچنین آغاز برنامه چهارم توسعه از اهمیت فراوانی برخوردار است ، ابراز داشت : در تحقق اهداف اولین برنامه پنج ساله در قالب سند چشم انداز بیست ساله کشور ، بانک ها نقش حساس و عمده ای را ایفا می کنند که باید با تعیین حداقل و حداکثر اهداف خود جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان و برنامه ریزی برای نیل به این اهداف ، خلاءهای موجود را برطرف سازند . وی در پایان ابراز امیدواری کرد : در سال 84 ، بانک ها بتوانند یک بیستم از اهداف بلند سندچشم انداز بیست ساله کشور را در زمینه بانکداری اجرا کنند .
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: