سیف: مهمترین هدف راهبردی بانک در سال 84 مشتری مداری است

مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: بانک پیشرو در شبکه بانکی ، بانکی است که تمامی استانداردها بویژه در نحوه برخورد با مشتری وجلب رضایت مشتری را رعایت کند.

  • ۱۳۸۴/۰۲/۰۷ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 2751
دکتر ولی اله سیف در جمع مدیران امور شعب این بانک افزود: اعتقاد داشتن و تاکید بر هدف می تواند تلاش را برای رسیدن به وضعیت مطلوب و بهینه تجهیز کند و امسال در سال همبستگی و مشارکت عمومی، تمام تلاش بانک باید در جهت مشتری مداری بکارگرفته شود. وی هدفمند کردن ابزارهای تشویقی و تنبیهی کارکنان را ضروری دانست و افزود: استفاده صحیح از این ابزار و هدفمند کردن آن متناسب با تلاش، روحیه و انگیزه کارکنان می تواند نقش موثری در برانگیختن بیشتر انگیزه کارکنان بانک ملی ایران برای تعالی جایگاه این بانک در اقتصاد و اجتماع داشته باشد. سیف از مدیران امور شعب بانک ملی ایران خواست تا در استفاده از اختیارات خود برای تشویق و تنبیه کارکنان تمام تلاش را برای برقراری عدالت و افزایش انگیزش کارکنان بکار گیرند و افزود: از آنجا که برخی از تشویق ها و تنبیه ها از رده های بالاتر بانک اعمال می شود، مدیران باید با انعکاس آثار آن، در مسیر اصلاح گام بردارند. وی بهبود و حفظ سهم بانک ملی ایران در بازار پولی و مالی را از دیگر برنامه های راهبری برای دستیابی به رشد مستمر و پایدار دانست و افزود: تلاش برای صرفه جویی و کاهش هزینه ها، ارایه خدمات کیفی، مدیریت صحیح منابع، ساده سازی و مقررات زدایی و تعامل دوستانه و صمیمی با مشتریان از اهداف سال جاری بانک ملی است که همگی باید در تحقق آنها تلاش کنیم. سیف حمایت از واحد های تولیدی و صنعتی در حال فعالیت را مهمتر از سرمایه گذاری برای راه اندازی طرحی جدید عنوان کرد و افزود: تامین سرمایه در گردش برای بهره برداری صد در صدی نسبت به راه اندازی طرحی جدید در اولویت است و با تخصیص منابع به سمت اینگونه واحدها علاوه بر جلوگیری از بروز بحران در صنایع می توان بستر تحرک بیشتر در بانک را فراهم کرد. وی رتبه بندی واحدهای بانک را از جمله اقدامات موثر سال جاری برای برانگیختن حس رقابت در واحدها ذکر کرد و افزود: اگر چه رتبه بندی شعب این بار با روش کاملتری اجرا می شود اما بدون نقص نبوده و با تعامل بیشتر با یکدیگر در راستای اصلاح آن باید شرایط بهبود کارایی آنها را فراهم کرد. وی از مدیران بانک ملی ایران خواست تا هر گونه انتقاد یا پیشنهادی برای بهبود عملکرد در نظر دارند اعلام کنند و تاکید کرد: هدف اصلاح بانک ملی است و مدیران باید انتقادات خود را بدون نگرانی از بحث های بعدی ابراز کنند.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: