ستاد ویژه رفع مشکل ملی کارت در ایام عید آماده پاسخگویی به مشتریان است

روابط عمومی بانک ملی ایران با تبریک فرا رسیدن سال جدید اعلام کرد: ستاد ویژه رفع مشکلات ملی کارت بانک ملی در تعطیلات پایان سال و ایام نوروز آماده رفع مشکلات احتمالی در استفاده از دستگاه های خودپرداز این بانک است.

  • ۱۳۸۴/۰۱/۰۶ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 2788
مشتریان در صورت بروز هر گونه مشکل با توجه به شماره تلفن 3924520 و دورنگار 3955059 در ساعت های 9تا14 از روزهای 28/12/1383تا 5/1/1384و از 11/1/1384 تا 12/1/1384 با مسول واحد بانک صادرکننده کارت تماس حاصل کرده و با اعلام شماره کارت و زمان انجام تراکنش درخواست رفع مشکل و مغایرت را بنمایند.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: