دیدار مسئولان بانک ملی استان لرستان با امام جمعه خرم آباد

مسئولان بانک ملی استان لرستان با حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی امام جمعه خرم آباد دیدار و گفت و گو کردند.

  • ۱۳۸۷/۰۵/۱۵ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 3626
رئیس بانک ملی استان لرستان در این دیدار با ارائه گزارش عملکرد این بانک در سال گذشته و سه ماهه اول سال جاری بیان داشت:‌ بانک ملی در خصوص پرداخت تسهیلات زودبازده، بازسازی مناطق زلزله زده ، مسکن خانواده های معظم شهدا و جانبازان، روستائیان و کارکنان آموزش و پرورش ،خودروهای فرسوده،‌قرض الحسنه معرفی شده صندوق مهر امام رضا(ع) ، ‌قرض الحسنه ضروری اقشار کم درآمد و ‌قرض الحسنه کارکنان دولت و بخش های مختلف اقتصادی، بالاترین آمار را در سطح استان دارد.
روح ا... لهرابیان افزود: این بانک همچون سال های گذشته در زمینه ارائه خدمات الکترونیکی، نصب تجهیزات ، درصد رشد منابع و پرداخت تسهیلات، حرف اول را در استان می زند.
وی در ادامه به فعالیت های معنوی بانک ملی استان لرستان اشاره کرد.
امام جمعه خرم آباد نیز در این دیدار ضمن تقدیر از عملکرد بانک ملی استان گفت:‌بانک ملی در بین مردم، دارای جایگاه مناسبی است و این اعتبار، مرهون کارکنان صدیق و زحمتکش آن است که با خدمت به مردم و جلب اعتماد آنها، موجب ارتقای جایگاه بانک ملی شده اند.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی افزود:‌ اصل حاکم بر روحیه کارکنان بانک ملی، خوش خلقی و خوش رویی با مردم است که این موضوع باعث اعتبار این موسسه نزد مشتریان شده است.
 
 
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: