پایان خوش بزرگترین رویداد فرهنگی کشور با حمایت بانک ملی ایران

حمایت و عاملیت بانک ملی ایران از سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تجربه متفاوتی را در بزرگترین رویداد فرهنگی کشور رقم زد و فروش بی سابقه کتاب و ارایه به روزترین و مدرن ترین خدمات بانکی از دستاوردهای آن برای این پایان خوش بود.

  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۴ ۱۱:۵۱:۳۰
  • 12235

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با استقرار پیشرفته ترین تجهیزات بانکی و اجرای عملیات گسترده زیرساخت ارتباطی از قبیل طراحی و جانمایی تجهیزات پرداخت شامل کیوسک، کش لس BTM ،ATM ، POS ، ماشین سیار و... ، طراحی و پیاده سازی شبکه فیبر نوری و شبکه وایرلس داخل نمایشگاه و... تجربه متفاوتی را از این دوره نمایشگاه برای علاقه مندان و فعالان حوزه کتاب کشور ثبت کرد و بدین ترتیب توانست رضایت حداکثری مراجعان را با ارایه خدمات بانکی مورد نیاز در سریع‌ترین زمان ممکن کسب کند.


فروش بیش از سه و نیم میلیون نسخه کتاب

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حمایت بانک ملی ایران به عنوان بانک عامل از بیستم تا سی‌ام اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد و با استقبال کم سابقه مردم، بیش از سه و نیم میلیون نسخه کتاب به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان به فروش رفت.


بهره مندی بیش از 2500 نفر از کیف پول سامانه بله برای خرید در نمایشگاه کتاب

پیام‌رسان بانکی «بله» به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و همراهی با دوست‌داران کتاب، به کاربران خود بن کتاب رایگان هدیه کرد که بر این اساس بیش از 2500 نفر از کیف پول سامانه بله برای خرید کتاب در این نمایشگاه بهره مند شدند. امکان استفاده از بن‌های کتاب رایگان در پیام‌رسان بانکی بله، برای اولین بار در بستر کیف پول نوآورانه بانک ملی ایران (جی‌بام) فراهم شد.


توزیع بیش از 2 هزار دستگاه کارتخوان بانک ملی ایران به ناشران

بانک ملی ایران براساس نیاز و درخواست متقاضیان بیش از 2 هزار دستگاه کارتخوان و پایانه فروشگاهی به ناشران ارائه و خدمات بانکی خود را با استقرار به روزترین و جدیدترین ابزارهای فناوری مالی جهت سهولت در انجام امور بانکی مورد نیاز بازدیدکنندگان و علاقمندان به حوزه کتاب، موسسات فرهنگی و ناشران ارایه کرد.


خدمت رسانی باجه بانکداری الکترونیک به بازدیدکنندگان

بانک ملی ایران با نصب و استقرار 15 دستگاه خودپرداز، 3 دستگاه خودروی سیار ، 8 دستگاه کیوسک غیرنقدی، 3 دستگاه خـودپـرداز وجـه نقـد، 4 باجه حضوری و غیرحضوری برای صدور کارت هدیه، 8 دستگاه  SRS، 2 ربات ارائه دهنده خدمت مالی و یک باجه بانکداری الکترونیک به بازدیدکنندگان و ناشران کتاب خدمت رسانی کرد.

افزون بر این، صرف هزینه و اختصاص اعتبار در حوزه های تامین کاغذ، توزیع بن کارت، ایجاد تبلیغات محیطی، پاسخ به سوالات بانکی بازدیدکنندگان، صدور صدها کارت هدیه، امکان پرداخت و انتقال وجه، افتتاح حساب، ثبت نام در سامانه بام و بله و ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی از دیگر خدمات بانکی ملی ایران در نمایشگاه کتاب بود.


تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت های بانک ملی ایران در برپایی نمایشگاه کتاب

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت های همه جانبه، خدمات بی دریغ، احساس مسئولیت و تعاملات گسترده بانک ملی ایران در برپایی و راه اندازی سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تقدیر و ابزار امیدواری کرد با همراهی بانک ملی ایران، خاطره خوبی برای بازدیدکنندگان رقم خورد. 

از آنجا که رشد علم و دانش کشور در گرو توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است، از این رو بانک ملی ایران با تمرکز بر خدمات رسانی شایسته و مطلوب در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تلاش کرد تا بتواند با نمایش چهره ای شایسته و ارزنده از بانک در حوزه فرهنگی در زمینه گسترش فرهنگ کتاب خوانی و افزایش سرانه مطالعه در کشور ارزش آفرین و اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: