از جدیدترین و تازه ترین محصول بانک ملی ایران رونمایی شد

در راستای سیاست های پیشرانی بانک ملی ایران در جلب رضایت مشتریان، همواره تلاش قابل‌توجهی جهت ارائه خدمات غیرحضوری صورت گرفته است. بر این اساس نسل جدید سامانه بام رونمایی شد و از این به بعد کاربران سامانه بام می‌توانند از خدمات به روز و جدید آن برخوردار شوند.

  • ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ۱۶:۵۷:۴۸
  • 1997
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پلتفرم بانکداری دیجیتال و نسل جدید سامانه بام، محصول نوین مرتبط با حوزه بانکداری دیجیتال بانک ملی ایران است که با حضور مدیران ارشد وزارت اقتصاد، مسئولان بانک ملی ایران و مقامات کشوری رونمایی شد. 
 این محصول و دستاورد جدید بانک ملی  ایران با تکیه بر ارائه خدمات نوین بر پایه «بانکداری دیجیتال» و با هدف مشتری مداری با استفاده از تازه ترین تکنولوژی های روز دنیا بروزرسانی و ارائه شده است.
معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این رویداد با بیان این که بانک ملی ایران در تحول گرایی پیشتاز بوده است، گفت: همواره بانک ملی ایران با معرفی محصولات خلاقانه و فناورانه خود، بانکی کارآمد و پویا را به نمایش گذاشته است.
سید عباس حسینی با بیان این که پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک ملی ایران نماد تحول گرایی است، تصریح کرد: خرسندیم که بانک ملی ایران با تکیه بر کارکنان متخصص خود در مسیر تحول گرایی پیشتاز است.
ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران در ادامه این مراسم با تاکید بر این که محصول عرضه شده حاصل ایده پردازی و طراحی متخصصان داخلی، دانش آموختگان و نخبگان دانشگاهی بانک است، اظهار کرد: نرم افزار ارائه شده تنها بخش کوچکی از توانایی های بانک است.
عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در این مراسم گفت: همسو با حرکت بانک ملی ایران بسوی تحول دیجیتال، سامانه بام نیز ابتکارات و اقدامات عملی متنوعی را جهت تطابق با الزامات عصر دیجیتال، در دستور کار قرار داده است.
علی رضا ماهیار، بازبینی هویت برند بام و ری برندینگ، بهره گیری از فناوری های نوظهور، نوآوری در همه جنبه های ارائه خدمت اعم از بازطراحی و تسهیل فرایندهای انجام عملیات، ارتقای زیرساخت های فنی و طراحی تجربه کاربری مدرن و امروزی را از مزیت های نسل جدید سامانه بام دانست. 
وی با بیان این که این محصول علاوه بر زیرساخت های هوشمند و امن دارای طراحی مدرن، ساده و تجربه کاربری دلچسب است، افزود: در این مسیر با بکارگیری روش های متنوع کمی و کیفی اعم از تحلیل داده ها، افکارسنجی، بررسی دیدگاه های مشتریان فعلی و بالقوه، گروه تمرکز، مصاحبه تلفنی و ... در کنار فناوری های نوظهور بکار گرفته شده از جمله هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، تحلیل داده بر پایه داده های کلان، فناوری های ابری، الگوهای نوین معماری و..، محصول جدید بام را تبدیل به پلتفرم متمایز و منحصر به فرد در ارائه خدمات دیجیتال در اندازه حجم عظیم تراکنش های بانک ملی ایران نموده است. 
ماهیار تصریح کرد: در این محصول علاوه بر سبد کامل خدمات بانکی اعم از مدیریت حسابها، کارتها، تسهیلات، چک، خدمات پرداخت و... قابلیت های ویژه ای نیز ارائه شده است .
لازم به ذکر است، در نسخه جدید بام خدماتی نظیر احراز هویت دیجیتال، افتتاح حساب، صدور کارت، فعالسازی پیامک اطلاع رسانی تراکنش ها، فعالسازی رمز پویای کارت، فعالسازی حساب کاربری بام، ثبت امضای دیجیتال برپایه احراز هویت تصویری، سرمایه گذاری ساده و سریع با سرمایه های خرد بدون نیاز به دانش تخصصی در بازار سرمایه (قلک)، ارائه خدمات بام در قالب نسخه PWA در کنار اپلیکیشن های اندروید و iOS، ایجاد آواتار، شخصی سازی تم ها، آیکون برنامه و افزودن انیمیشن های متنوع در برنامه، زیرساخت های امنیت هوشمند با بهره گیری از تحلیل رفتار مشتری، طراحی میزکار مناسب با نیاز کاربر جهت دسترسی سریعتر و ساده تر به تمامی خدمات بانکی و ثبت نام در بام با احراز هویت دیجیتال فعال شده است.
آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: