با طرح «کارگشای ملی»؛ در قبال طلا تسهیلات بگیرید

بانک ملی ایران در جدیدترین شرایط پرداخت تسهیلات به مشتریان خود ‌، با هدف پاسخگویی مناسب جهت رفع نیازهای مالی مشتریان و تسهیل و تسریع در فرآیند خدمات، طرح تسهیلاتی «کارگشای ملی» را تدوین و ارائه نموده است.

  • ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ ۱۴:۳۴:۴۳
  • 54095

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مشتریان این بانک (اشخاص حقیقی) در چارچوب طرح «کارگشای ملی» می توانند در قبال توثیق طلا ، جواهرات ، مسکوکات ؛ تسهیلات دریافت نمایند.

با بررسی نیازها و خواسته های مشتریان، قابلیت ها و ویژگی های مختلفی در طرح کارگشای ملی قرار داده شده است تا مشتریان بتوانند با کسب امتیاز بیشتر براساس توان خود از قابلیت ها و مزایای این تسهیلات بهره مند شوند.

در این طرح مشتریان با افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت ویژه طرح در تمامی شعب بانک ملی ایران و پس از کسب امتیازات لازم، علاوه بر اخذ تسهیلات ویژه تا سقف 500 میلیون ریال از سایر مزایای طرح ( شامل تسهیلات ویژه استفاده از خدمات مسافرتی شرکت علی بابا ، استفاده از کارت اعتباری خرید از فروشگاه های گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان و شرکت همتا صنعت ویرا تا سقف 500 میلیون ریال ) بهره مند خواهند شد.

این تسهیلات در قالب عقد مرابحه با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار در قبال توثیق طلای ساخته شده و جواهرات، مسکوک طلا تا سقف 500 میلیون ریال با بازپرداخت اقساطی حداکثر 60 ماهه پرداخت می شود.از این رو متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به افتتاح حساب و سپرده گذاری نزد بانک ملی ایران اقدام نموده و مطابق با شرایط و با توجه به میزان امتیازات کسب شده ، علاوه بر دریافت تسهیلات تا سقف تعیین شده از دیگر مزایای متنوع این طرح بهره مند شوند.

لازم به ذکر است، در این طرح، امتیاز دریافت تسهیلات، قابل انتقال به اشخاص ثالث نیز می باشد.گفتنی است، به زودی امکان افتتاح حساب طرح کارگشای ملی از طریق سامانه های مجازی بانک ( شامل سامانه بام ، نشان بانک ، اپلیکیشن ایوا و ...) فراهم خواهد شد.

مشتریان گرامی، جهت کسب اطلاعات بیشتر برای استفاده از تسهیلات فوق می‌توانند به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه و یا با کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک با خطوط ویژه تلفن 64140 تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: