برررسی عملکرد ۶ ماه نخست سال 1401 بانک ملی ایران با حضور مدیران ارشد

دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران بعد از ظهر امروز در پایان نخستین روز همایش بررسی عملکرد ۶ ماه نخست سال 1401 ،ضمن قدردانی از عملکرد واحدهای صف و ستاد بانک، گفت: ارزیابی عملکرد واحدهای ستاد بانک برای نخستین بار اجرایی شد و از این پس نیز ارزیابی عملکرد واحدهای صف و ستاد هر ۶ ماه یکبار صورت می گیرد.

  • ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ ۲۱:۵۵:۲۵
  • 3691

وی همچنین خواستار تشکیل کمیته محصول در هر استان و پیگیری آن از سوی شعب استانی شد تا محصولات جدید بانک نیز معرفی شوند.
دستور مدیر عامل برای بهبود معیشتی کارکنانابوالفضل نجارزاده قائم مقام بانک ملی ایران نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت مسائل مربوط به نیروی انسانی به عنوان عاملی تاثیر گذار در عملکرد بانک، گفت:مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرده است تا از همه ظرفیت های قانونی برای بهبود شرایط معیشتی کارکنان استفاده شود و تاکنون اقدامات مختلفی نیز در این خصوص انجام شده است.وی در ادامه سخنان خود افزود: هیات مدیره بانک از هر پیشنهاد مطلوبی برای استفاده از پتانسیل های قانونی از سوی همکاران برای بهبود شرایط معیشتی استقبال می کند.نجارزاده تاکید کرد: بسیاری از سازمان ها مشکلات معیشتی کارکنان خود را از طریق شرکت های سرمایه گذاری برطرف کرده اند. در بانک ملی ایران نیز تشکیل شرکت سرمایه گذاری خاص کارکنان یکی از موضوعاتی است که می تواند به بهبود شرایط معیشتی کارکنان کمک کند.قائم مقام مدیر عامل بانک بیان کرد: این شرکت ثبت شده است و پذیره نویسی آن به زودی انجام می شود و همکاران می توانند با سرمایه گذاری در آن از عوایدش بهره مند شوند.
برنامه های موسسه همیاری کوثر برای امور رفاهی کارکنانعباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این همایش با تاکید بر اهتمام بانک برای مسائل معیشتی کارکنان،گفت:برای کمک به وضعیت معیشتی،شرکت سرمایه گذاری به ثبت رسیده است و به زودی در این باره اطلاع رسانی خواهد شد.در مورد امور رفاهی کارکنان بانک نیز تمرکز روی اقدامات موسسه همیاری کوثر خواهد بود.وی افزود: موسسه همیاری کوثر بسته های متعددی را برای ارتقا سطح امور رفاهی کارکنان آماده کرده است که پس از نهایی شدن،اطلاع رسانی می شود.
آزمون جداگانه بانک مرکزی و شبکه بانکی برای جذب نیروحسن کاظمی سرپرست معاونت منابع انسانی در این همایش گفت:برای جبران کسری نیرو در بخش های مختلف،آزمونی جداگانه برای بانک مرکزی و شبکه بانکی برگزار می شود که شرایط این آزمون از نظر برگزار کننده و طراحی سوالات مشخص شده است.وی افزود: یکی از هدف های مهم مدیران ارشد بانک،رفع دغدغه های معیشتی کارکنان است از این رو به دنبال راهکارهای مختلف جهت رفع این مشکلات هستیم.
خدمت دهی به روزترین و پرسرعت ترین دستگاه های pos کشور توسط شرکت داده ورزی سدادعضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک نیز با تاکید بر اینکه محدودیتی درخصوص تجهیزات در بانک ملی ایران نداریم، گفت: امروز بهترین، به روزترین و پرسرعت ترین دستگاه های pos کشور از طریق شرکت داده ورزی سداد خدمت رسانی می کنند. دکتر علیرضا ماهیار با بیان اینکه این pos ها مینیمال و اندرویدی هستند، افزود: برای مشتریان خاص باید برنامه های خاص روی pos های اندرویدی نوشته شود و اکنون تیم سداد آمادگی لازم برای نوشتن برنامه اندروید pos را داراست.همچنین تعیین تکلیف pos های ناکارآمد و به روز رسانی و نوسازی دستگاه ها در دستور کار ماست. ماهیار از راه اندازی بانکداری شخصی، شرکتی و افتتاح حساب غیرحضوری در نسخه جدید سامانه بام تا پایان آبان ماه خبر داد و درباره تعدد سامانه های بانک نیز تاکید کرد: تا پایان آبان ماه، هر کاربر شعبه پنل تخصصي را خواهد داشت.
وضعیت منابع و سپرده های بانکیمحمد شیریجیان عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک در این همایش با ارائه گزارشی از ارزیابی این معاونت از وضعیت منابع بانک، گفت:مانده منابع بانک در پایان بهمن ماه 108 همت پیش بینی شده بود،برای شهریور ماه،پیش بینی 152 همت بود و عملکرد 137 همت بود که به معنی تحقق 66 درصد از هدف محقق شده است.در سپرده قرض الحسنه پس انداز پیش بینی ما در پایان بهمن ماه 52 همت بوده،هدف در پایان شهریور ماه 65 همت بوده عملکرد 167 همت بوده،که به معنی تحقق 114 درصدی هدف ما بوده است.از نظر سپرده کوتاه مدت ریالی نیز در پایان بهمن ماه، پایه بانک 150 همت بوده است،در شهریور 193 همت هدف گذاری شد و عملکرد بانک 171 همت بوده است که نشانگر تحقق 40 درصدی اهداف بانک است.

تحلیل عملکرد مناطق سه گانه بانک در یک پنلعلیرضا صادقی معاون بانکداری جامع ، محمد نور آزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک،محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو، بیژن مقدم بیرانوند معاون امور شعب و بازاریابی تهران نیز با شرکت در یک پانل به بیان ارزیابی ها و پیشنهادهای خود درباره عملکرد مناطق مربوط به این معاونت ها، پرداختند.در پانلی دیگر هم که با حضور محمد شیریجیان عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک، حامدرضا فقیهیان رییس اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک و معاونان مربوطه برگزار شد، عملکرد شاخص های معاونت های بانک و عملکرد پروژه ها در هر معاونت و همچنین وضعیت منابع بانک و سپرده های بانکی، ارزیابی شد. این نخستین بار است که مدل ارزیابی عملکرد ستاد در بانک اجرایی می شود. همچنین در پانل مالی بانک نیز که با حضور مختار محمدی رییس اداره کل حسابداری مالی و گیتاناز نوری رییس اداره کل حسابداری مدیریت و بودجه بانک برگزار شد، گزارشی از عملکرد بانک در سرفصل های مختلف مالی ارایه و به سوالات حاضران پاسخ داده شد.
بررسی عملکرد صرافی ملی ایرانعلیرضا گچ پز زاده مدیر عامل صرافی ملی ایران نیز در این همایش با ارائه گزارشی از عملکرد این صرافی،گفت:توسعه فزاینده صرافی ملی می تواند به عاملی جذاب برای مشتریان حقیقی و حقوقی که فعالیت های ارزی دارند، تبدیل شود.وی افزود: هدف ما این است که ارز مورد نیاز شرکت ها و سازمان ها را از طریق شعب تامین کنیم.مدیر عامل صرافی ملی تاکید کرد: فعالیت این صرافی در هفت ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار برابر شده است و یک میلیارد دلار در هفت ماه گذشته به دست آورده است.
معرفی ادارات امور شعب برتردر این همایش همچنین روسای ادارات امور شعب برتر به بیان نقطه نظرات خود درباره امور بانک پرداختند و پیشنهادها و پرسش های خود را مطرح کردند. در ادامه دکتر محمد رضا فرزین مدیر عامل بانک، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و معاونان به این پرسش ها پاسخ دادند.گفتنی است در پایان این همایش ادارات امور شعب استان های البرز، بوشهر و خوزستان به عنوان سه اداره امور شعب برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.همچنین شعب برتر نیز در این همایش معرفی شدند. این همایش فردا نیز با حضور مدیر عامل بانک، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان مدیرعامل، روسای حوزه ها، ادارات کل، ادارات امور شعب و شعب مستقل بانک برگزار می شود.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: