تاکید عضو هیأت عامل بانک ملی ایران بر پایداری و بهبود مستمر سرویس های فناوری اطلاعات و شبکه بانک در ایام نوروز

عضو هیأت عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در بازدید از مجموعه شرکت های گروه سداد و خدمات انفورماتیک بر پایداری و بهبود مستمر سرویس های فناوری اطلاعات و شبکه بانک در ایام نوروز تاکید کرد.

  • ۱۴۰۱/۰۱/۰۴ ۱۵:۲۰:۱۳
  • 1881

به‌ گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، علیرضا ماهیار با حضور در واحد عملیات، مرکز مانیتورینگ و نیز مرکز تماس و امور مشتریان، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عرض خداقوت به همکاران فناوری اطلاعات، بهبود خدمت رسانی مستمر و با کیفیت به هم وطنان عزیز به ویژه در ایام نوروز را خواستار شد.

 این بازدیدها از شرکت پارس تکنولوژی سداد در حوزه مرکز تماس زیرساخت های نوین بانکی و سامانه های اطلاعاتی بانک آغاز شد و سپس با بازدید از مرکز مانیتورینگ و امنیت، سامانه های بانکی و تسویه و نیز امور مشتریان شرکت داده ورزی سداد ادامه پیدا کرد.

در این بازدید، معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک در گفت‌وگو با مدیران بر افزایش تعداد همکاران کشیک جهت افزایش رضایتمندی و پاسخگویی مطلوب به مشتریان بانک تأکید کرد.

بر اساس گزارش ها در ایام نوروز به طور متوسط روزانه بیش از 2500 تماس ثبت و پاسخ داده شده است.

ماهیار با حضور در مرکز داده بانک و شرکت خدمات انفورماتیک از زیرساخت های کور و سوییچ بانک نیز بازدید و بر تلاش مضاعف برای پایداری سرویس ها علی رغم حجم بسیار بالای تراکنش ها در مقایسه با سنوات قبل و مطابق با الگوی رفتاری و نیاز مشتریان بانک تأکید کرد.

بر اساس آمار موجود، در روز 28 اسفندماه 1400 بیش از 100 میلیون تراکنش حسابی در بانک ملی ایران به ثبت رسیده که در مقایسه با سایر بانک ها از بیشترین سهم برخوردار بوده است.

همچنین در روز نخست فروردین ماه سال جاری، بانک ملی ایران میزبان بیش از 38 میلیون تراکنش حسابی و کارتی از طریق ابزارهای الکترونیکی بوده که در مقایسه با سال قبل رشد بسیار چشمگیری داشته است. 

در خصوص آمار تراکنش های سامانه پایا نیز در روز اول و دوم فروردین ماه بیش از 10 میلیون حواله بر اساس سیکل زمانی تعیین شده انجام شده است.

آخرین بازدید معاون بانک ملی ایران از شرکت پرداخت الکترونیک سداد انجام شد. مرکز تماس شرکت پرداخت در تعطیلات نوروز در چهار شیفت کاری و با بیش از 60 همکار، پاسخگوی پذیرندگان و مشتریان بانک است که روزانه بیش از 2000 تماس و با میانگین انتظار کمتر از 15 ثانیه به ثبت رسیده است. 

همچنین آمار تراکنش های پرداختی در پایانه های شرکت بیش از 10 هزار تراکنش در دقیقه بوده که نشان از پایداری مناسب سرویس ها در ایام نوروز است. 

گزارش های به ثبت رسیده درباره اختلالات در مرکز تماس و مانیتورینگ شرکت نیز اکثراً مربوط به مناطقی است که با مشکل قطعی برق و عدم پوشش شبکه همراه یا اینترنت در اتصال کارتخوان کاربران مواجه بوده اند.

معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک در پایان ابراز امیدواری کرد که در سال جدید با تقویت همدلی و هم افزایی همکاران در واحدهای مختلف بانک، بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه انسانی خدوم و نیز مجموعه های دانش بنیان در راستای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سالی توأم با سلامتی و سرشار از خیر و برکت در بانک ملی ایران رقم بخورد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: